و در حالتی دیگر حتی ممکن است صورتجلسه ی شما رد شود که در این حالت دلایل رد صورتجلسه طی ابلاغیه ای به شما اعلام می گردد تا نسبت به صدور صورتجلسه ی جدید اقدام نمایید. این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری ثبت شرکت در تهران مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد. در این مقاله به وظایف مجمع عمومی عادی پرداخته شده است برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله را بخوانید. اعضاي هيأت مديره و بازرسان شرکت تاییدیه نداشتن سابقه کیفری ارائه دهند.

ثبت شرکتها پیگیری

مشاورین آگاه ثبت پس از عقد قرارداد تا زمان ثبت شرکت و چاپ در روزنامه رسمی پیگیر پرونده و پاسخگوی شما خواهند بود. در هنگام انتخاب نام و اسم برای شرکتهای تجاری در انواع مختلف، باید در نظر داشته باشید که قوانین خاصی برای آنها وضع شده است. به عنوان مثال این اسم نباید لاتین باشد و باید ریشه و اصل آن فارسی باشد. همچنین مطابق با قوانین کشور ایران بوده و در آن از 3 بخش بیشتر استفاده نشود.

مشتریان ثبت شرکت میزان

در این مقاله به مطالبی درباره ی پیگیری ثبت شرکت پرداخته شده است تا انتهای مقاله همراه ما باشید و در صورت روبرو شدن با هر سوال و مسئله ای می توانید با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید. در قسمت اطلاعات مرکز اصلی می بایست مشخصات مربوط به کد پستی و شماره ی تلفن و نشانی مرکز اصلی تکمیل گردد. شماره ی دورنگار و نشانی تارنما و پست الکترونیکی نیز در صورتی که وجود داشته باشد در همین صفحه وارد می گردد.

  • خدماتی که در این سامانه ارائه می گردد کلی و همه جانبه است و اگر با قوانین و دستورالعمل های اجرایی در این سامانه آشنایی کافی داشته باشید می توانید امور ثبتی خود را به راحتی پیش ببرید .
  • حالت سوم وقتی است که صورتجلسه تایید شده و جهت صدور آگهی به روزنامه ارسال می گردد.
  • سرمایه هر یک از قالب های ثبتی متفاوت می باشد بعنوان مثال سرمایه مورد نیاز برای تاسیس شرکت با مسئولیت محدود یک میلیون ریال می باشد.
  • اگر در یک جلسه چند تصمیم اتخاذ شده باشد که باید در یک صورتجلسه گنجانده شود، از فهرست نوع تصمیم انتخاب نموده و کلید «افزودن تصمیم جدید » را مجدداً کلیک می نماییم.

حال باید نوع صورتجلسه ( مجمع عمومی عادی، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده، مجموع عمومی فوق العاده یا صورتجلسه هیئت مدیره ) و نوع تصمییم را انتخاب و بقیه اطلاعات را تا انتها انجام دهید. پس از مراجعه به لینک بالا استان و شهر را وارد کرده و با وارد کردن شناسه ملی شرکت به مرحله بعد خواهید رفت. مثلا اگر اعضا هیئت مدیره طی یک صورتجلسه تغییر کرده اما ثبت نشده باشد کماکان هیئت مدیره قبلی مسئولیت دارند. قابل توجه است که انجام کلیه امور ثبتی در صورت رعایت نکردن یا ندانستن ضوابط در مراحل ثبت ، شما را با ضرر های مالی بسیاری رو به رو خواهد کرد و ممکن است شما تا چندین سال بعد هم متوجه آن نشوید . مؤسسه حقوقی ونک با بیش از ۲۰ سال تجربه و بهره گیری از نخبگان و کارشناسان مطرح در حوزه ثبتی کلیه این خدمات را از صفر تا صد برای شما متقاضیان گرامی انجام می دهد . با آسان ثبت به آسانی و با سرعت ، شرکت یا برند خود را ثبت کنید و تمامی کار های ثبتی خود را به متخصصین مجرب بسپارید.

صدور کلیه گواهینامه های ایزو با کد قابل استعلام و حداقل زمان ممکن با توجه به فعالیت شما و ارسال مشاور و استقرار سیستم ایزوی مربوطه. شما با ارتباط با موسسه حقوقی آگاه ثبت به صورت غیر حضوری و با مشاوره رایگان میتوانید شرکت خودتون رو ثبت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید . برای کسب اطلاعات در این حوزه با شماره تماسهای موجود در سایت تماس حاصل فرمایید . شماره ثبت شرکت بنده four رقمی بوده ،اکنون چگونه 11 رقمی آنرا بدست آورم.

به این کار اصطلاحاً تقویم کردن گفته می‌شود و سند حاصل از آن را تقویم‌نامه می‌نامند. خیر امکان ادامه پرونده ای که فرمودین وجود نداره درخواست شما باطل شده، مجدد از ابتدا باید کل فرآیند رو طی کنید و درخواستتون رو ارسال کنید. با سپاس فراوان از نظر خوب و پر انرژی شما، در این زمینه هر کمکی نیاز داشتید همکاران ما در خدمت شما هستن. لطفا برای آشنایی بیشتر با شرایط همکاری با ما تماس بگیرید تا کامل از 0 تا a hundred همکاران ما شما رو راهنمایی کنن و با فرآیند این کار آشناتون کنن. ما برای حل این مشکل بهترین کارشناسان را استخدام کرده و برای اعزام به محل شما برای مشاوره و عقد قرار داد آماده کرده ایم.

شرکت با مسئولیت محدود

همچنین پس از تکمیل مشخصات هر فرد باید روی ثبت سمت شخص کلیک کرد و فهرست افراد را در پایین صفحه مشاهده نمود. اولین اقدام برای طی کردن مراحل ثبت پلمپ دفاتر تجاری در پورتال اداره ثبت شرکت‌ها، مراجعه به سایت اینترنتی اداره ثبت شرکت‌ها به نشانی irsherkat.ssaa.ir است. سپس باید به بخش پلمپ دفاتر تجاری بروید و در قسمت اطلاعات متقاضی پلمپ، نوع شخص (حقیقی یا حقوقی) را انتخاب نمایید. مسئول داده آماری شخصیت های حقوقی, وظیفه پذیرش درون سازمانی اوراق ارسال شده از اداره پست را برعهده دارد. پس از دریافت اوراق تمامی افرادی که زیر مجموعه داده آماری شخصیت حقوقی چه در زمینه ثبت چه در زمینه پلمپ دفاتر چه در زمینه تغییرات و به طور کل تمامی موارد مرتبط با اداره ثبت شرکتها هستند مسئولیت اسکن و چک کردن اولیه اوراق را برعهده دارند.

اگر اطلاعاتی را به غلط در سامانه ثبت کنید از پایه شرکت شما با غلط اطلاعاتی ثبت می شود. ۲- حال وقتی شریک خود را انتخاب کردید باید موضوع فعالیت خود را نهایی کنید. زیرا با انتخاب موضوع فعالیت، شما باید به دنبال این باشید که فعالیتتان نیازمند به اخذ مجوز است یا خیر؟ که در صورت نیاز به مجوز باید از مرجع صلاحیت دار مجوز مربوطه را دریافت کنید در غیر اینصورت درخواست شما رد خواهد شد. اگر هنگام ثبت شرکت در تهران یا شهر های کشور و حتی در کشورهای دیگر اطلاعات کافی نداشته باشید ممکن است هنگام ثبت با مشکلاتی مواجه شوید. پس بهتر است قبل از اقدام با کارشناسان در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.

فرم دیگری وجود دارد با عنوان دفتر مورد تقاضای شخص.در این مرحله،نوع دفتر مورد تقاضای شخص دفتر کل و روزنامه و همین طور تعداد برگ های دفتر و تعداد جلدهای دفتر را وارد کنید و اطلاعات وارد شده را ذخیره نمایید. پس از طی مراحل ذکر شده، وارد صفحه ی تایید صحت اطلاعات خواهید شد.در این مرحله می بایست گزینه ی تایید اظهارنامه پلمپ و مدارک مورد نیاز را انتخاب کنید. سپس، تابعیت و شناسه ملی و شماره تلفن ثابت و کد پستی شخصیت حقوقی را در سامانه وارد نمایید.

در مرحله ی بعد اسامی بقیه اعضاء هیات مدیره را به همراه اطلاعات مربوط به آن ها نظیر نام، نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد و … وارد نمایید و در انتها با کلیک بر روی گزینه ی گام بعدی وارد مرحله ی بعد شوید. سامانه ثبت شرکت میزان زیر مجموعه هدلینگ مشاوره کسب و کار با نام موسسه خدمات اداری کـــاج می باشد. بعد از تحویل گرفتن آگهی تاسیس شرکت با مراجعه به سایت روزنامه رسمی و کثیرالانتشار این آگهی را باید چاپ کنید که فرآیند پیچیده ای نیست و فقط با وارد کردن شماره مکانیزه بالای آگهی تاسیس شرکت می توانید آگهی تغییرات شرکت را در سایت مشاهده و هزینه آن را پرداخت کنید و تمام. شرکت­های با مسئولیت محدود با حداقل ۲ عضو، سهامی خاص با ۳ عضو ( به همراه دو نفر بازرس یعنی جمعا 5 نفر )، سهامی عام با ۵ عضو و تعاونی با ۷ عضو قابل ثبت هستند. پلمپ دفاتر شرکت برای مشخص نمودن فعالیت های سالیانه شرکت ضروری است. هر شرکت و سازمانی میبایست جهت بررسی كلیه فعالیت های مالی خود و پرداخت مالیات، دفاتر پلمپ مالیاتی که شامل یک دفتر روزنامه و یک دفتر کل می باشد را تهیه کند (کلیه شرکت ها اعم از فعال و غیر فعال موظف به اخذ دفاتر پلمپ می باشند).

بعد از آشنایی با نحوه پیگیری ثبت شرکت، سه حالت برای پرونده شرکت، پیش رو دارید که توسط اداره ثبت شرکتها به متقاضیان اطلاع رسانی می شود. بنابراین در پایان مطلبِ نحوه پیگیری ثبت شرکت به حالتهای احتمالی پرونده اشاره می کنیم. چنانچه اعضای شرکت جزو سهامداران شخصی حقوقی باشند (اصل و کپی آگهی تاًسیس، روزنامه رسمی براساس آخرین تغییرات، کپی شناسنامه و کارت ملی ارائه اصل و کپی ثبت شرکت و ترجمه آن) و اگر فرد سهامدار خارجی شخصی حقیقی باشد، ارائه اصل و کپی پاسپورت و ترجمه آن الزامی است. باید توجه داشت که کارشناسان اداره ثبت به طور دقیق اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبتی را بررسی می‌کنند و مراحل بعدی تاسیس شرکت بر مبنای همین اظهارات پیش خواهد رفت. حق تمبر یکی از انواع مالیات است که هنگام ثبت شرکت و نیز افزایش سرمایه شرکت پرداخت آن الزامی است. طبق ضوابط مالیاتی، بخشی از این مبلغ ثابت و بخشی دیگر متغیر و وابسته به آوردۀ شما است.

( قابل ذکر است تمامی پیامک های مربوط به مراحل انجام کار به شماره همراه درج شده ارسال خواهد شد). سرمایه ای که شرکا قصد دارند تا برای شروع فعالیت آن را پرداخت کنند را در این قسمت وارد کنید. سرمایه هر یک از قالب های ثبتی متفاوت می باشد بعنوان مثال سرمایه مورد نیاز برای تاسیس شرکت با مسئولیت محدود یک میلیون ریال می باشد. در نهایت، متقاضی، باید یک نسخه از آگهی را به «واحد روابط عمومی» ‌مستقر در اداره‌ی کل ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی ثبت برند تجاری و نسخه‌ی دیگر را به دفتر یک روزنامه‌ی رسمی جمهوری اسلامی ایران واقع در تهران، تسلیم کند. هر نوع کسب و کار و شغلی نیازمند یک سری پارامترهای مدیریتی و کیفیت محصول یا خدمات می باشد که این پارامترهای مدیریت و کیفیت محصول در چارچوب یک نظام هماهنگ قابل اجرا می باشد . همچنین با ثبت شرکت ارتباط بین شرکاء و سرمایه گذاران در جهت تعیین میزان سود و زیان و اداره امور به راحتی مشخص می گردد و به صورت قانونی قابل پیگیری و اجرا است .

با توجه به اینکه ثبت طرح صنعتی به نوبت شما بستگی دارد، اما تقریبا زمانی حدود 1 الی three ماه برای ثبت کامل طرح صنعتی مورد نیاز است. در این قسمت امکان «ثبت شکایت»، «رهگیری شکایت» برای شما مقدور است. «اظهارنامه های من»، «ثبت طرح صنعتی»، «جستجوی طرح صنعتی»، «ثبت اختراع»، «جستجوی علامت تجاری»، «ثبت علامت تجاری» و «جستجوی اختراع» است.