در مرحله سوم، فرمی به شما نمایش داده می شود که در این فرم می بایست که اطلاعات مربوط به شرکت خود مانند مدت فعالیت، شماره تلفن و ایمیل را وارد کنید و سپس، کد پستی محل شرکت را در قسمت مشخص شده وارد نمایید. پس از وارد کردن کد پستی، آدرس به طور خودکار نمایش داده خواهد شد. ، سامانه ای است که از سوی سازمان اسناد و املاک کشور به منظور تسریع و تسهیل در تاسیس موسسات تجاری، شرکت ها و موسسات غیر تجاری راه اندازی شده است. در این سامانه، امکان استفاده از خدمات مختلف برای تاسیس شرکت ها وجود دارد. من ۲۲ اسفند ۹۹ برای چهار شرکت اظهارنامه پلمب دفاتر را تکمیل کردم و هم زمان مدارک را به اداره ثبت ارسال کردم.

اداره ثبت شرکتها پیگیری درخواست

این دفاتر همان دفاتر روزنامه و کل هستند؛ اما باید قبل از اینکه چیزی داخل آن نوشته ‌شود، به تایید سازمان مالیاتی رسیده و توسط سازمان ثبت شرکت‌ها پلمپ می‌شوند. طبق آئین نامه اجرایی ماده ۹۵ ق.م.م، شرکت های تازه تأسیس حداکثر دو ماه از تاریخ ثبت در اداره ثبت شرکت ها فرصت دارند در مورد تهیه و پلمپ دفاتر قانونی خود اقدام کنند. متن صورتجلسه تایپ شده در سامانه عیناَ باید با متن صورتجلسه ای که به اداره ثبت شرکت ها داده شده مطابق باشد. درخواست ثبت صورت جلسه تغییرات شرکت نیز تنها از طریق این سامانه انجام می گیرد. در این سامانه تمامی مراحل ثبت شرکت به صورت اینترنتی انجام می شود که در این مطلب به بررسی نحوه ورود به سامانه اداره ثبت شرکت ها و مراحل آن می پردازیم.

کارشناس ارشد دایره حقوقی که پس از بررسی کارشناسان اداره و ابراز نظر آن ها که به صورت سیستمی برای کارشناس ارشد ارجاع داده می شود نظر خود را اعلام و برای رئیس اداره ارسال می کند. سلام من یکی از وراث شرکتی به ثبت رسیده هستم سایر ورثه ۹۲درصد سهام شرکت را فروختند برای اینکه باقی مانده شرکت که سهم من است را مدارکش را به دست بیاورم چطور اقدام کنم ویابه کجا بایدمراجعه کنم. باید توجه کنید که باید اصل یا کپی آن شماره از روزنامه را نزد خود داشته باشید. چون مشخصات مربوط به شرکت در آن ثبت شده و دارای ارزش حقوقی زیادی است و همچنین در برای انجام برخی امور نیاز است. پس از آن با استفاده از کد ثبت شده شرکت می توانید یک آگهی نیز در روزنامه رسمی به چاپ برسانید. در صورتی که شرکت شعبه به خصوصی داشته باشد، در این مرحله باید اطلاعات مربوط به آن را وارد کنید که معمولا شرکت ها در ابتدای تاسیس، شعبه دیگری ندارند.

دفتر کل دفتری است که تاجر باید کلیه معاملات را لااقل هفته ای یک مرتبه از دفتر روزنامه استخراج و انواع مختلف آن را تشخیص و جدا کرده هر نوعی را در صفحه مخصوصی در آن دفتر بطور خلاصه ثبت کند. تاجر باید تمامی دیون و مطالبات و صادرات و وارداتی که در هرروز انجام می‌دهد در این دفتر ثبت نماید. باید برای شرکت نزد یکی از بانک های کشور یک حساب رسمیِ در شرف تاسیس افتتاح کند. با توجه ثبت برند به اهمیت این موضوعات در ادامه پی دی اف راهنمای استفاده از سایت ثبت من my.ssaa.irرا برای دانلود قرار داده ایم تا در صورت تمایل بتوانید از آن استفاده نمایید. ابتدا باید وارد این سامانه به نشانی اینترنتی my.ssaa.ir شوید که نحوه انجام این کار را به طور مفصل توضیح دادیم. البته توجه داشته باشید که برای استفاده از بیش تر خدمات این سامانه باید ابتدا در آن ثبت نام کنید.

شرکت تعاونی تولید و مصرف

با آسان ثبت به آسانی و با سرعت ، شرکت یا برند خود را ثبت کنید و تمامی کار های ثبتی خود را به متخصصین مجرب بسپارید. کلیه فعاليت‌ها و خدمات سامانه ثبت آنلاین آسان ثبت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است. اداره مذكور پس از احراز هويت و اخذ امضاء‌، نسخۀ امضاء ‌شده را اسكن و از طريق سامانه به مرجع ثبت شركت ها در مركز استان ارسال و يك نسخه از سند امضاء‌ شده را نيز به متقاضيی تحويل مي دهد. ج- مرجع ثبت شركت ها با احراز هويت ذی سمت و اطمينان از وصول حقوق دولتي، دو نسخه از سند نهائي را چاپ و به امضاي ذی سمت رسانده و در دفتر الكترونيك مربوط در سامانه ثبت مي نمايد.

  • هر گونه تغییر در موضوع شرکت در مجمع عمومی فوق العاده انجام می شود(مجمع عمومی فوق العاده تجمع سهامداران شرکت است که به دلیل انجام تغییرات گرد هم جمع می آیند و تصمیم گیری می کنند).
  • ♦️ حداکثر پس از گذشت 2 ماه از تاسیس شرکت (ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها) باید نسبت به پلمپ دفاتر قانونی آن اقدام نمود.
  • موضوع شرکت بیانگر هدف و حوزه فعالیت شرکت می باشد که باید جهت روشن نمودن وظایف و اختیارات اعضاء در اساسنامه به طور کامل قید شود، بر این اساس هیئت مدیره شرکت نمی توانند سرمایه شرکت را در فعالیت هایی خارج از موضوع موجود در اساسنامه بکار ببرند.
  • متقاضـي مكلف است ظرف مدت ۳۰ روز نسبت به رفـع نواقص اعلام شده اقدام نمايد.

یعنی تا زمانیکه اطلاعات حساب بانکی وارد سامانه نشود نمی توانیم اوراق ثبتی را دریافت کنیم. برای این موارد توصیه می‌شود از همان ابتدا، دفاتر با حجم بیشتری سفارش داده شود. دفاتر پلمپ قانونی در انواع 50 برگ، one hundred برگ و 200 برگ ارائه می‌شوند.

ولی مراودات مالی این شرکت زیاد بوده و این دفتر 50 برگ کفایت نمی‌کند. در صورتی که تاریخ تاسیس شرکت برای سال 1400 است، باید پلمب دفاتر تجاری سال‌های 1400 و 1401 را تا پایان امسال دریافت کنید. امکان عودت دادن دفاتر وجود ندارد و متاسفانه دفاتر ثبت شرکت در تهران سال ۱۴۰۰ را ۲ بار دریافت کرده‌اید. در صورتیکه که تراکنش‌های مالی شرکت زیاد باشد می‌توانید از هر دو دفتر استفاده کنید در غیر اینصورت باید دفاتر سفارش دوم را به صورت سفید نزد خود نگاه دارید و هنگام حسابرسی به صورت سفید ارائه دهید.

افرادی که قصد ثبت شرکت بازرگانی را دارند شرکت مسئولیت محدود را انتخاب می کنند. حداقل سرمایه برای ثبت این نوع شرکت ها یک میلیون ریال در نظر گرفته شده است. مدت مسئولیت هیات مدیره در شرکت مسئولیت محدود، نامحدود است مگر اینکه در اساسنامه به ترتیب دیگری در نظر گرفته شده باشد. مسئولیت و ضمانت شرکاء در شرکت با مسئولیت محدود تا سقف میزان سرمایه است. در کشورهای خارجی برای امور بازرگانی و عمومی اکثرا شرکت با مسئولیت محدود را انتخاب می کنند.

شما می‌توانید تا ۳ روز پس از تایید اظهارنامه، اقدام به پرداخت نمایید. بعد از تکمیل و ثبت نهایی، صفحه‌ای باز خواهد شد که گزینه «پرداخت هزینه‌های پلمپ» بر آن نوشته شده است و به صورت اینترنتی قابل پرداخت خواهد بود. پس از تایید پرداخت شما توسط کارشناس، دفاتر از طریق پست به آدرس شما ارسال خواهند شد.

تمدید شامل شرکت های با مسئولیت محدود نمی شود چون مدت فعالیت این نوع شرکتها نامحدود است. البته متقاضی پس از اطمینان حاصل کردن از درستی و صحت مندرجات اظهارنامه به همراه مدارکی که اداره ثبت شرکت ها از شما درخواست می کند پست نمایید که البته در برخی موارد نیاز است که حضوراً به اداره مراجعه کنید . بعد از آشنایی با نحوه پیگیری ثبت شرکت، سه حالت برای پرونده شرکت، پیش رو دارید که توسط اداره ثبت شرکتها به متقاضیان اطلاع رسانی می شود. بنابراین در پایان مطلبِ نحوه پیگیری ثبت شرکت به حالتهای احتمالی پرونده اشاره می کنیم. ابتدا باید به اداره ثبت شرکتها مراجعه و اصل آگهی را دریافت نمایید.

قدر مسلم آن است که برای فراهم شدن فضایی مطلوب و مساعد، رسیدگی به چگونگی تشکیل شرکت ها امری ضروری و غیر قابل اجتناب است. ثبت نمودن شرکت خود نوعی رسیدگی است که متصدیان امر انجام می دهند تا معلوم شود آیا برای بوجود آوردن این شخصیت حقوقی دقت های لازمه شده و مقررات رعایت گردیده یا خیر. ماده۵) مرجع ثبت شركتهاي مركز استان جهت ثبت تغييرات مربوط به شركتها و مؤسسات غيرتجاري كه در گذشته در مرجع ثبتی غير از شهرستان مركز استان به ثبت رسيده اند، در ابتدا پرونده مربوط را از مرجع ثبت كننده مطالبه و مراحل ثبت تغييرات را مطابق ضوابط انجام خواهد داد. میخاستم شرکت لوله کشی گاز خانگی و تجاری بزنم از چ شرکتی استفاده کنم و باید از کجاشروع کنم مدارکم تکمیله. جهت مشاوره رایگان می توانید با مشاوران مجموعه تماس حاصل نمایید. سلام وقتتان بخیر، بنده میخام یه شرکت تاسیس کنم که درکاروار دات لوازم خانگی باشه چه نوع شرکتی خوبه ممنونم.

در این راستا هر یک از سازمان های دولتی اقدام به طراحی و اجرای وب سایتی نموده اند که کاربران بتوانند از طریق آن، ‌به صورت غیر حضوری و از طریق اینترنت، کارهای خود را انجام دهند. سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هم اقدام به راه اندازی وب سایت خود با عنوان سامانه ثبت من و با نشانی اینترنتی my.ssaa.ir کرده است. بنابراین، در حال حاضر افراد می توانند با ورود به سامانه ثبت منو ثبت نام در ثبت من ، بخش زیادی از خدمات مربوط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را به صورت غیرحضوری دریافت کنند. پلمب یا پلمپ دفاتر تجاریجهت شفافیت مالیاتی کسب و کارها انجام می‌شود. اهمیت دریافت دفاتر حسابداری پلمپ شده به اندازه‌ای است که کسب و کارها موظفند بلافاصله پس از ثبت شرکت، نسبت به ثبت نام دفاتر مالیاتی و پلمپ آن اقدام نمایند. به بیان دیگر، ثبت رویدادهای مالی و حسابداری جز در دفاتر قانونی پلمپ شده در هیچ دفتر دیگری از نظر سازمان مالیاتی پذیرفته نیست.

اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری شهرستانهای استان تهران

با توجه به ارسال اوراق به اداره ثبت شرکتها رهگیری و پیگیری آن فقط از طریق سامانه امکان پذیر می باشد. بعد از ارسال اوراق به اداره و پس از اعلام نظر کارشناسان اداره ثبت تمامی موارد ارسال شده بررسی می گردد و طی شماره پیگیری که به متقاضی تحویل داده می شود قابلیت پیگیری دارد. پلمپ دفاتر قانونی یکی از ابتدایی‌ترین اما مهم‌ترین اقدامات هر کسب و کار، جهت انجام قانونی و شفاف تکالیف مالیاتی است؛ به صورتی که پذیرش کلیه درآمدها و هزینه‌های ثبت تغییرات شرکت در گرو تایید دفاتر تجاری پلمپ شده آن است. با کسب آموزش مالیات به صورت اصولی با نحوه تحریر دفاتر قانونی، زمان و نحوه ثبت درخواست پلمپ دفاتر و همچنین برآورد تعداد دفاتر مورد نیاز آشنا خواهید شد. اگر هنگام مراحل انجام پلمپ دفاتر به پیغام نامعتبر بودن کدپستی برخورد نمودید، باید به سامانه جامع ثبت شرکتها مراجعه نمایید؛ سپس نسبت به تنظیم صورتجلسه صحیح به منظور اعلام رسمی آدرس دقیق همراه با کدپستی معتبر اقدام نمایید.

سامانه ثبت شرکت و ثبت برند تجاری نیک

در مرحله چهارم، لازم است که تمامی مشخصات نماینده قانونی شرکت وارد شود. سلام من برای شرکتم به اشتباه دفاتر 50 برگی اقدام و پرداختش رو هم انجام دادم در صورتی که باید a hundred برگی اقدام میکردم لطفا راهنماییم کنید . باید دقت نمود که تاریخ تحریر تراکنش‌های مالی اشخاص با تاریخ پلمب دفاتر دریافتی همخوانی داشته باشد. یعنی انتخاب از بین اشخاص جلسه و سپس سمت در شرکت و پس از آن سمت در جلسه. ممکن است شخص به عنوان وکیل یا نماینده در جلسه حضور داشته باشد برای همین باید اعضای حاضر در جلسه و سمت آنها را مشخص کنیم. در قسمت تابعیت شخص، باید توجه داشت در صورت ایرانی بودن شماره ملی و در صورت غیر ایرانی بودن شماره گذرنامه وارد می شود و چنانچه، شخص حقوقی باشد نام شخص، شناسه ملی و شماره ثبت راباید وارد نمود.