درصورتی که پرونده فاقد ایراد و اشتباه باشد صورتجلسات بر اساس تاریخ و ساعت تشکیل آگهی می شود و آگهی ثبتی روی سامانه نمایش داده می شود. بعد از تکمیل سامانه و ارسال آنلاین صورتجلسات برای اداره ثبت شرکت ها می بایست اوراق فیزیکی ظرف مدت ۷ روزکاری توسط پست برای آن اداره محترم ارسال گردد. شما جهت اطلاع از نظر کارشناسان اداره در مورد پرونده ارسال شده به آن اداره محترم می بایست به قسمت پیگیری درخواست مراجعه و نوع درخواست و شماره پیگیری خود را در آن کادر وارد کنید تا نظر کارشناس برای متقاضی نمایش داده شود. مجدد به سایت اعلام شده مراجعه می کنید در قسمت منوی افقی وارد میز خدمات الکترونیک می شوید و وارد قسمت پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی می شوید. کارشناسان دایره حقوقی افرادی می باشند که بعد از مرحله داده آماری بررسی پرونده ها را انجام می دهند.

نظر کارشناسان اداره ثبت حدوداً ۷ تا ۱۵ روز کاری بعد از ارسال فیزیکی اوراق به اداره روی سامانه نمایان می شود. در صفحه جدید اداره کل استان و واحد ثبتی را انتخاب می کنید و در کادر پائین آن مشخصات شرکت و یا موسسه غیرتجاری خود را وارد می کنید و به گام بعدی می روید. در صورتی که پرونده از لحاظ قانونی و مدارک ارسالی توسط کارشناسان اداره دارای ایراد باشد پرونده رد می شود و متقاضی موظف می باشد نسبت به تنظیم و ثبت مجدد اوراق و طی شدن مراحل از ابتدا اقدام نماید. البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که انجام امور ثبتی نیاز به یک تخصص و مشاوره می باشد که قبل از اقدام باید شما با موسسه ثبتی وحقوقی ذهن ناب تماس بگیرید تا به صورت کامل شما را در این امر راهنمایی کنند. ثبت موسسات غیرتجاری ایرانی, ثبت شرکت های تجاری و انجام ثبت تغییرات شرکت بعد از آن.

پیگیری درخواست ثبت شرکت ها

علاوه بر حمایت‌های مورد نظر قانون، مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان با استفاده از ظرفیت‌های موجود در سایر دستگاه‌ها اقدام به ایجاد حمایت‌های متنوعی به منظور توسعه کسب و کار دانش‌بنیان کرده است که در مجموع بیش از one hundred ten عنوان را شامل می‌شود. وقتی اطلاعات نهایی به طور کامل و با دقت توسط متقاضی وارد رایانه شد، رایانه تایید پذیرش را به متقاضی نشان می دهد که متقاضی باید به دقت آن را مطالعه کند. از این جا به بعد شما همواره می توانید با ورود اطلاعات در سامانه ی اینترنتی و دریافت کد رهگیری از طریق همین سامانه، تصمیمات اخذ شده را دنبال نموده و از محتوای آن مطلع شوید. لذا از قابلیت های سودمندی که با ثبت نام کردن اینترنتی به دست می آید استفاده از همین فهرست پیگیری است که می توان به راحتی بدون مراجعه ی حضوری، پیگیر پاسخ درخواست خود شد. پس از تکمیل فرم مربوطه، با کلیک بر روی گام بعدی صفحه ی مربوط به اشخاص گشوده می شود.

مقایسه شرکت تعاونی با شرکت سهامی خاص

در سمت راست فرم گزینه ای به نام « تایید مدارک مورد نیاز» وجود دارد که باید تیک بخورد. در واقع با زدن این تیک متقاضی تایید می نماید که مدارک مورد نیاز را مطالعه نموده و نسبت به تهیه و ارائه آنها اقدام می نماید. در انتها با کلیک بر روی کلید مرحلۀ بعدی » به صفحه بعد می رویم.

  • چنانچه کاربران قصد مشاهده اطلاعات هر کدام از اشخاص را داشته باشند می توانند بر روی علامت 047کلیک نمایند .
  • بنابراین باید دقت داشته باشید که روشی را انتخاب کنید که برای کسب و کار شما مناسب باشد.
  • اخیراً طی تقاضای اداره ثبت شرکت ها از سازمان امور مالیاتی کشور قرار شده که حق تمبر افزایش سرمایه شرکت ها در سیستم اداره ثبت شرکت ها نیز ثبت شود .
  • قانون ، آدرس ثبت شده را به عنوان نشانی معتبر شرکت میشناسد و در سامانه های محتلف قابلیت استعلام دارد ؛ بنابراین تغییر آدرس یا افتتاح شعبه های جدید را باید به سرعت به مراجع ذیربط اطلاع دهید.
  • اما در ادامه و شروع فعالیت برای اخذ کد های مالیاتی و بیمه ای باید یک مکان مجهز داشته باشید.

بله دوست گرامی یک از نفر از اعضای هیئت مدیره را هم وارد کنید کافیه ارور نمی گیرد رد میشه . سوت پایان نگرانی های حسابداری و مالیاتی خود را به صدا درآورید. ، صفحه زیر نمایش داده می شود که شامل اطلاعات درخواست مورد نظر متقاضی است . پس از ثبت کلیه اطلاعات این صفحه با استفاده ثبت برند از کلید “گام بعدی” می توان به صفحه بعد وارد شد . چنانچه اطلاعات موردنظر نیاز به حذف داشته باشد می توان با استفاده از“حذف دفتر مورد تقاضا” آن اطلاعات راحذف نمود . پس از ورود اطلاعات دفتر مورد تقاضا ، می بایست کلید “ذخیره دفتر مورد تقاضا” جهت ذخیره اطلاعات کلیک شود .

تمامی موارد مربوط به ثبت صورتجلسه تغییرات از طریق سه نوع جلسه یا مجمع تعیین می شوند که در ادامه به تفکیک همه را توضیج می دهیم تا شما متوجه شوید که کدام تغییرات با چه مجمع و صورتجلسه ای باید ثبت شود. بعد از تصمیم گیری در مورد نوع تغییرات مورد نیاز جهت ثبت و برگزاری و تنظیم صورت جلسه مربوط به آن باید نسبت به ثبت درخواست تغییرات در اداره ثبت اقدام فرمایید. یعنی معمولا پس از شروع کار و یا در ادامه گسترش و افزایش تخصص افراد، شرکت ها نیاز می بینند تغییراتی در موضوع فعالیت، عنوان و نام شرکت و در برخی موارد رایج تر تغییراتی در اعضای هییت مدیره، مدیر عامل و یا محل کار شرکت ایجاد کنند. هم چنین ممکن است اعضای شرکت پس از مدتی بنا به دلایلی خاص تصمیم به انحلال شرکت بگیرند. درصورتی که شرکت شما در اداره ثبت شهرستان رباط کریم و یا نسیم شهر به ثبت رسیده ، بنابراین پلمپ دفاتر طبق برنامه ریزی های اداره ثبت و اسناد کشور در همان اداره ثبت محل انجام می شود.

شناسه ملی شرکت،کدی یازده رقمی است که برای تمامی شرکتها در نظر گرفته شده است. این کد برعکس شماره ثبت شرکت، یک مشخصه ی منحصر به فرد برای اطلاعات … من دارم یه شرکتی رو در گیلان ثبت می کنم در واقع یک موسسه حقوقی مدارک رو هم به امضای خودم و شریکم رسوندم اما الان تقریبا ۱۰ روزه که مدارک برای اداره ثبت شرکت ها پست شده ولی نتیجه نیومده.

دفتری است که تاجر باید هر سال صورت جامعی از کلیه دارایی منقول و غیرمنقول و دیون و مطالبات سال گذشته خود را به ریز مشخص کرده و در آن دفتر ثبت و امضا نماید و این کار باید تا پانزدهم فروردین سال بعد انجام پذیرد. دفتری است که تاجر باید کلیه معاملات خود را لااقل هفته ای یک بار از دفتر روزنامه استخراج نماید و انواع مختلف آن را تفکیک و هر نوع آن را در صفحه مخصوصی در آن دفتر به طور خلاصه ثبت کند. قانونگذار اهمیت خاصی برای دفاتر تجاری قائل شده و بین تجار دفاتر تجاری سندیت دارند. برای جلوگیری از تقلب و وارد کردن بعضی از اقلام به تاریخ های بعد تشریفاتی پیش بینی شده است که حتی المقدور تجار نتوانند بعداَ ارقامی را در دفاتر خود وارد کنند.

در گذشته تنها روش ثبت شرکت این بود که اشخاص به صورت حضوری به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه می کردند و از طریق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، درخواست خود را برای تاسیس شرکت ثبت می نمودند. در این روش، نیاز به مراجعه حضوری به این سازمان در دفعات زیاد بود و همین موضوع باعث می شد که اشخاص مراحل بسیار سختی را برای تاسیس شرکت ها انجام دهند. سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به منظور ارائه خدمات به طیف وسیعی از اشخاص حقیقی و حقوقی اقدام به راه اندازی، سامانه های مختلفی نموده است. سامانه ثبت شرکت ها، از جمله سامانه های راه اندازی شده از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است که امکان استفاده از خدمات مختلفی را برای شخصیت های حقیقی و حقوقی را فراهم نموده است.

ثبت انحلال شرکت تضامنی

3- در ضمن یکی از مزیت های شرکت های بازرگانی برای صادرات و واردات کالا نیازی به مجوز خاصی نیست و می توانید به راحتی این کار را انجام دهید.شرکت تعاونی1- شرکت تعاونی به دلیل شرایط خاص و پیچیدگی که نسبت به دیگر شرکت ها دارد از لحاظ تقاضا در رتبه سوم می باشد. اولین شرایطی که باید برای تاسیس داشته باشید این است که حتما ابتدا از اداره تعاون مجوز بگیرید. ثبت شرکت در تهران 2- معمولا مراحل ثبت موسسه تفاوت ها زیادی به مراحل دیگر شرکت ها ندارد. از بارزترین تفاوت های موسسات با شرکت ها در زمان ثبت، ارائه گواهی عدم سوء پیشینه کیفری می باشد که در زمان دیگر شرکت ها نیازی ندارید. 2- البته حق دارید چون شرکت مسئولیت محدود کمترین دردسر را دارد. اما حتما باید به این نکته توجه کنید که هر نوع شرکتی برای شما ممکن است مناسب نباشد.

می باشد که پس از تکمیل درخواست به درگاه بانک هدایت خواهید شد و می توانید مبلغ را با امنیت کامل توسط کلیه کارت های عضو شبکه شتاب پرداخت نمایید. ارجاع مدارک و تکمیل فرم اطلاعات طبق تغییرات درخواستی توسط متقاضی. قانون ، آدرس ثبت شده را به عنوان نشانی معتبر شرکت میشناسد و در سامانه های محتلف قابلیت استعلام دارد ؛ بنابراین تغییر آدرس یا افتتاح شعبه های جدید را باید ثبت تغییرات شرکت به سرعت به مراجع ذیربط اطلاع دهید. اگر قرار باشد که یک نفر به صورت مجمعا ریاست هیات مدیره و مدیر عامل را تصدی نماید باید این موضوع به مجمع عمومی عادی با رعایت ماده 124 قانون تجارت به تصویب سه چهارم آراء حاضر در مجمع رسیده باشد. ج- اخذ برگ مفاصا حساب تقل و انتقال سهام از سازمان امور مالیاتی کشور. اخذ برگ مفاصا حساب تقل و انتقال سهام از سازمان امور مالیاتی کشور.

ثبت شرکت در مناطق آزاد

در صورتی که صورتجلسات ارسالی نیاز به رفع نقض باشد ، برای شما ارسال می شود و در غیر این صورت اگر مورد تایید باشد ، صورتجلسه تایید شده برای صدور آگهی به روزنامه رسمی ارسال می شود . با ورود به صفحه ی روزنامه، «روز شروع سال مالی»و «ماه شروع سال مالی» را در کادر مربوطه پر کنید.همچنین در این صفحه اطلاعات روزنامه ی شرکت با انتخاب از فهرست روزنامه ی شرکت مشخص می گردد. برای درج مطالب و ارسال مدارک نیاز به دریافت مشاوره های تخصصی در این زمینه خواهید داشت از این رو توصیه می شود که از مشاوره های موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر بهره مند شوید . در صفحه جدید پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی را انتخاب می کنید و مراحل ثبت شخصیت حقوقی خود را به ترتیب جلو می روید.

همچنین هر شخص موظف است که زمان درج آگهی خود در روزنامه رسمی برخی از اطلاعات را درج و به آنها اشاره نماید. همچنین امور ثبت تغییرات شرکت در شهری کوچک در قیاس با مراکز استان و کلان شهرها متفاوت است. برای ثبت تغییرات شرکت ها باید در ابتدا تمامی شروط آن را بدانید و سپس به صورت استوار در این مسیر گام بردارید . از این رو تمامی نکاتی که برای ثبت تغییرات نیاز شما می شود را در متن زیر به شما ارائه می کنیم تا راهنمای مناسب و تضمینی شما باشد. پس از طی این مراحل، باید اطلاعات مربوط به سرمایه و سهام همان شخصی که در صفحه ی اشخاص وارد نمودید را در کادر مربوطه پر کنید.

طبق آیین نامه اجرایی ماده 95 کلیه اشخاص حقوقی و اشخاص حقیقی گروه اول قبل از شروع سال مالی باید دفاتر قانونی پلمپ شده خود را اداره ثبت شرکتها اخذنمایند.برای سال 99 حداکثر تا پایان اسفند شرکتها باید برای اخذ دفاتر اقدام نمایند. لیکن اگر شرکتی هیچ گونه فعالیتی نداشته باشد در سال جاری نیز قبل از شروع فعالیت می توانند برای اخذ دفاتر اقدام کنند. کلیه افرادی که قصد تاسیس هر یک از این اشخاص حقوقی را داشته، لازم است تا با مراجعه به سامانه جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir و بخش تاسیس شخصیت حقوقی برای تاسیس و ثبت شرکت از جملهثبت شرکت با مسئولیت محدودیا موسسه مورد نظر خود اقدام نمایند.