، صفحه زیر نمایش داده می شود که شامل اطلاعات درخواست مورد نظر متقاضی است . مدت تصدی که محدود است و یا نامحدود است و تاریخ شروع سمت نیز که از تقویم مشخص شده انتخاب می گردد . 10- پروانه فعالیت برای موسسه صادر می‌شود و در پنل متقاضی در سامانه مراکز قابل مشاهده و چاپ ثبت شرکت در تهران است. 5- هیات رسیدگی بر مبنای میزان سوابق و مدرک تحصیلی فرهنگی و هنری متقاضیان در خصوص تایید یا رد درخواست اعلام نظر می‌نماید. اگر پرداخت با موفقیت انجام شده باشد، دیگر دکمه پرداخت وجود نخواهد داشت و با پیغام این هزینه قبلا پرداخت شده است رو به رو خواهید شد.

سامانه ثبت شرکتها پیگیری درخواست

افراد پس از انتخاب شرکا و نوع شرکت، برای انجام ادامه مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها به این سامانه مراجعه کرده و گزینه «ثبت شخصیت حقوقی» را انتخاب کنند. این سامانه جهت ارائه خدمات ثبت تغییرات و ثبت شرکت و دیگر امور ثبتی به صورت اینترنتی ایجاد شده است و دیگر مدارک فقط از طریق پست به اداره ثبت شرکت ها تسلیم می شود . اشخاص باید سالانه برای پلمپ دفاتر قانونی شان به موقع اقدام کنند و پس از اتمام مراحل مربوطه ، دفتر کل و دفتر روزنامه دریافت کنند و موارد مربوطه را در آن یادداشت نمایند . یکی از مهم ترین کارکرد های این بخش از سامانه برای اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی آن است که با وارد نمودن شماره پلمپ دفاتر تجارتی شان می توانند اقدام به اخذ اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی کنند . ثبت شرکت در سامانه irsherkat ssaa ir که تنها مرجع اصلی جهت ثبت شرکت ، ثبت تغییرات شرکت و کلیه امور وابسته ثبتی از این قبیل است ، دارای قواعد و ضوابطی است که به تمامی آن باید توجه نمایید . سامانه جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir عنوان سامانه ای است که امکانات متعددی را در رابطه با شرکت های تجاری و موسسات غیر تجاری فراهم نموده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید.

» نحوه ثبت نام یارانه

توجه داشته باشید که دفاتر پلمپ، به آدرسی که در قسمت “نشانی متقاضی” درج شده است، ارسال خواهد شد. قبل از این که به بیان نحوه ورود و ثبت نام در سایت ثبت من بپردازیم، ابتدا توضیحاتی را در مورد این سامانه و وظایف آن بیان می‌کنیم. همان طور که گفتیم، درگاه یکپارچه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به منظور ارائه خدمات این سازمان به صورت آنلاین و اینترنتی طراحی شده است. سازمان ثبت اسناد و املاک کشور یکی از سازمان های مهم می باشد که تحت نظر قوه قضائیه فعالیت خود را انجام می دهد. تعدادی از مهم ترین وظایف این سازمان شامل ثبت املاک، ثبت اسناد و اجرای آن ها، امور ثبتی مربوط به مالکیت معنوی، ثبت شرکت ها و دقاتر رسمی ازدواج و طلاق می شود. سایت مربوط به این سازمان یعنی سایت ثبت من my.ssaa.ir به گونه ای طراحی شده است که بتواند بخش زیادی از خدمات این سازمان که به آن ها اشاره کردیم را به صورت غیر حضوری و اینترنتی به کاربران ارائه دهد.

  • کاربران از طریق سایت ثبت من می توانند به بسیاری از خدمات این سازمان به صورت اینترنتی دسترسی داشته باشند.
  • در آخر لازم به ذکر است که استعلام، ارزیابی و بررسی اطلاعات شما و تخمین هزینه ثبتی شرکت تان کاملا رایگان انجام خواهد شد و هیچ هزینه های در این مورد از شما دریافت نخواهد شد.
  • هرگونه خط خوردگی، خراشیدگی، پارگی یا خیس شدن، مشکل‌زا خواهد بود.
  • اگر شرکت در طول فعالیت خود تغییراتی داشته است باید تمامی مدارک تغییرات شرکت کپی گرفته شود.
  • در شرکت های با مسئولیت محدود و موسسات نیازی به انتخاب روزنامه نیست و در شرکت های سهامی خاص می بایست یکی از روزنامه های کثیرالانتشار ذکر شده در این قسمت جهت آگهی های شرکت انتخاب شود.
  • پاسخ دهی صرفاً به اشخاصی که در این سامانه اقدام به اخذ نوبت نموده اند (دربازه زمانی اخذ شده) صورت می پذیرد لذا از مراجعه حضوری بدون اخذ نوبت و نیز خارج از زمان نوبت اخذ شده موکداً خودداری نمائید.

قابل توجه کلیه متقاضیان ثبت صورتجلسات و درخواست های تاسیس در زمان ورود اطلاعات می بایست حافظه نهان ” cache” سیستم خود را به شرح ضمیمه پاک نمایند. لازم به ذکر است از مهمترین مواردی که پیش از درخواست نام باید صورت داده شود استعلام نام شرکت است پیگیری ثبت تغییرات شرکت که از طریق روزنامه رسمی و روزنامه کثیر الانتشار صورت می پذیرد . دستی و سنتی بودن اوراق و مراحل ثبت شرکت و امور مربوطه سرعت و زمان زیادی را از متقاضیان سلب می نمود ولی سایت مذکور تاثیر به سزایی در بهبود کیفیت و سرعت انجام این مراحل داشت .

از این رو بهترین روش برای ثبت شرکت، تماس یا ارتباط با مشاوران ما بصورت رایگان می باشد که از نظر حقوقی و اداری کلیه مراحل را برای شما بررسی کنند. نوع شرکتی که قصد تاسیس و ثبت آن را دارید ثبت برند تجاری را برایتان توضیح داده و به کلیه سوالاتی که در ذهن شما می باشد را، بصورت دقیق پاسخ دهیم. بعد از رسید اوراق به اداره ثبت شرکت ها تقریباً ۵ روز کاری زمان بررسی پرونده پلمپ دفاتر می باشد.

نابتدا با تنظیم صورت جلسه و سپس با صدور آگهی تغییرات در روزنامه رسی کشور باید اقدام به ثبت تغییرات کرد. معمولا جهت ثبت تغییرات شرکت، مدت زمانی بین 4 تا 15 روز کاری لازم است. پس از این که به این سایت وارد شدید، بر روی قسمت «ورود» مانند تصویر کلیک نمایید. دو گزینه «ورود به پرتال» و «ایجاد حساب کاربری» به شما نمایش داده می‌شود. دفعات بعدی پس از ثبت نام، جهت ورود به برنامه گزینه «ورود به پرتال» را انتخاب می نمایید.

نیاز هست مراقب قوانین مالیاتی باشید و برای اخذ کد های اقتصادی و ارزش افزوده خود اقدام کنید. در این قسمت تعدادی از مهم ترین مواردی را که بعد از ثبت شرکت باید رعایت کنید را به شما آموزش می دهیم. بعد ازثبت شرکت، ممکن است موسسین (سهامداران) تصمیم به ایجاد تغییراتی در شرکت بگیرند که این تغییرات شرکت باید بطور رسمی و قانونی توسط اداره ثبت بررسی و تایید شود و در روزنامه رسمی کشور منتشر گردد. سامانه ثبت شرکتها پیگیری درخواست را از سایت نکس a hundred دریافت کنید. درصورتی که پلمپ دفاتر به آدرس شما ارسال گردد و شخصی آن را تحویل نگیرد و یا جهت تحویل دفاتر حضور نداشته باشد, دفاتر به پست مرکز برگشت زده می شود و متقاضی می بایست با مهر و معرفی نامه و مدارک شناسائی جهت دریافت دفاتر قانونی به اداره پست مراجعه کند. بعد از پرداخت هزینه پلمپ دفاتر, دفاتر قانوی پلمپ که شامل یک جلد دفتر روزنامه و یک جلد دفتر کل می باشد زمانی حدود ۱۰ روزکاری بعد به دست متقاضی به آدرس شخصیت حقوقی (شرکت ها و موسسات) یا آدرس اعلام شده شخصیت حقیقی (افراد) ارسال می گردد.

پس بهترین حالت این است که برای جلوگیری از این جریمه ها نسبت به ثبت دفاتر پلمپ خود اقدام کنید تا چنین جریمه هایی را متحمل نشوید. در صورتی که زمان کافی داشته باشید و مدتی در این خصوص تحقیق کنید. امکان دارد بتوانید روند ثبت در سامانه ثبت شرکتها را یاد گرفته و شرکت خود را تاسیس کنید. نوع شرکتمزایا، معایب، شرایط و نحوه ثبت هر کدام از شرکتهاشرکت مسئولیت محدود1- یکی از پرطرفدارترین ثبت شرکت در ایران شرکت های با مسئولیت محدود می باشد.

سایت مشاوره همراه مشاور یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد. در آخرین مرحله پیام «ثبت نام شما با موفقیت انجام شد» را مشاهده می کنید. اصلاح جداول (الف) و (ب) اصلاحي بند (۲) تصويب‌نامه شماره ۱۷۹۳۹۸/ت۴۶۸۴۴ک مورخ ۱۳/۹/۱۳۹۱…

ثبت شرکت در سامانه Irsherkat Ssaair

صرفاً اشخاص حقیقی و حقوقی که در ادارات اجرا و ثبتی تابعه این اداره کل دارای پرونده می باشند امکان ثبت نام و اخذ نوبت در این سامانه را دارا می باشند. آیا امکان ثبت شرکت با دفتر کار مجازی هم وجود دارد؟ یعنی از خدماتی که برخی سایت ها برای ارائه فضای کار ارائه میکنن استفاده کنیم بدون اینکه خودمون در دفتر حضور داشته باشیم. هزینه ها تا حدودی نزدیک به ثبت شرکت های عادی (مسئولیت محدود) می باشد و از لحاظ زمانی نیز مانند دیگر ثبت شرکت ها می باشد.

در گذشته تنها روش ثبت شرکت این بود که اشخاص به صورت حضوری به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه می کردند و از طریق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، درخواست خود را برای تاسیس شرکت ثبت می نمودند. در این روش، نیاز به مراجعه حضوری به این سازمان در دفعات زیاد بود و همین موضوع باعث می شد که اشخاص مراحل بسیار سختی را برای تاسیس شرکت ها انجام دهند. جهت تعیین حق‌الدرج آگهی باید به «نمایندگی روابط عمومی» ‌مراجعه کرد. لازم به ذکر است درصورتی‌که کارشناس اداره، موضوع شرکت را نیازمند کسب مجوز از مرجع خاصی بداند از مرجع مزبور، استعلام می‌نماید. سپس دو نسخه آگهی به امضای رئیس اداره رسیده و یک نسخه از تمامی مدارک در پرونده‌ی شرکت، ضبط و نسخه‌ی دوم جهت نگهداری در شرکت به متقاضی داده می‌شود و این سند «سند ثبت شرکت» ‌است، که این موارد توسط وکیل پرونده انجام میشود.

در نهایت این دفاتر به سازمان یا اداره ای تحویل داده نخواهد شد و باید به صورت سالم و منظم در محل شرکت نگهداری شده و به بازرسین و حسابرسان در موعد مقرر ارائه شود. دفاتر تجاری پلمب شده، چند هفته پس از پرداخت هزینه آن در سامانه ثبت شرکت‌ها، توسط اداره پست به آدرس رسمی شرکت شما پست می‌شوند. در شرایطی که دفاتر را دریافت نکرده‌اید، احتمالا در زمان تحویل در آدرس مورد نظر وجود نداشته‌اید و این دفاتر به باجه معطله منطقه پستی آدرس شرکت، مرجوع شده است. می‌توانید با همراه داشتن مدارک شناسایی خود و شرکت خود، به این باجه‌ها مراجعه کرده و نسبت به اخذ دفاتر پیگیری کنید. در صورتیکه نوع شخص متقاضی را حقوقی انتخاب کرده باشید، در این گام باید اطلاعات بارگذاری شده توسط پایگاه داده اداره ثبت شرکت‌ها را تایید نمایید.

بعد امضا اوراق آنها را باید به باجه های معتبر پستی ببرید و در پاکت مخصوص ثبت شرکتها قرار داده و پست پشتاز کنید به آدرس اداره ثبت شرکتهای شهرتان. با تکمیل فرم ها و ارسال آن به اداره ی ثبت شرکت ها اگر صورتجلسه شما دارای نقص باشد برای شما ابلاغ رفع نقص ارسال می شود و باید رفع نقص نمایید و مستندات مربوط به رفع نقص را با پاکت و پوشه مخصوص رفع نقص تاسیس به اداره ثبت شرکت ها ارسال کنید. پس از ارسال مدارک به اداره ثبت شرکت ها و پیگیری وضعیت از طریق سامانه، ممکن است سه حالت اتفاق بیفتد. در مرحله سوم، فرمی به شما نمایش داده می شود که در این فرم می بایست که اطلاعات مربوط به شرکت خود مانند مدت فعالیت، شماره تلفن و ایمیل را وارد کنید و سپس، کد پستی محل شرکت را در قسمت مشخص شده وارد نمایید. پس از وارد کردن کد پستی، آدرس به طور خودکار نمایش داده خواهد شد.

در این مرحله آدرس و کد پستی و شماره تلفن دفتر مرکزی شرکت می بایست به صورت دقیق قید گردد. شایان ذکر است، جهت مشاوره انتخاب نام شرکت می توانید با مشاورین ما در ثبت شرکت فکر برتر تماس حاصل فرمایید تا یاری دهنده شما در این انتخاب باشند. انتخاب انواع شرکت برای فعالیت به عوامل مختلفی از جمله افزایش سرمایه ،جداسازی دارایی های تجاری اعضا ، امکان اداره شرکت بعد از خروج یا فوت یکی از شرکا یا سهامداران در شرکت ، امکان انتقال سهام شرکت از طریق فروش و یا آگهی پذیره نویسی و … وابسته است . در ابتدایی ترین مرحله می بایست اطلاعات شخص متقاضی ذکر گردد که این شخص هم می تواند یکی از اعضاء شرکت و یا وکیلی که امور ثبت شرکت را به عهده گرفته است باشد. قابل توجه است که انجام کلیه امور ثبتی در صورت رعایت نکردن یا ندانستن ضوابط در مراحل ثبت ، شما را با ضرر های مالی بسیاری رو به رو خواهد کرد و ممکن است شما تا چندین سال بعد هم متوجه آن نشوید . پس از آن با استفاده از کد ثبت شده شرکت می توانید یک آگهی نیز در روزنامه رسمی به چاپ برسانید.