واقعیت این است که تمامی اسم ها می توانند کار آمد باشند چنانچه که با یک استراترژی بازاریابی مناسب پشتیبانی شوند. انتخاب اسم شرکت جزء اولین مقرارت ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهمترین مراحل تاسیس ثبت شرکت است. سرویس عمومی – هنگام ثبت یک شرکت یکی از مهمترین کارهایی که قبل از هر اقدام دیگری باید انجام بدهید، انتخاب یک نام مناسب است. نامی که هم به شما برای برند سازی و موفقیت شرکت کمک کرده و هم قابلیت دریافت مجوز لازم برای ثبت شرکترا داشته باشد. لذا مهم است که در مورد شرایطی که یک اسم شرکت برای ثبت شدن باید دارا باشد بدانید.
صورتجلسه ی تغییرنام شما شامل عناوینی جدیدی خواهد بود که با درج آن موارد و در نظر گرفتن پنج نام برای شرکت میتوانید اقدام به تغییر نام نمایید همچنین میتوانید از لیست اسامی موجود در سایت ایلیا استفاده نمایید . برای شرکت بازرگانی تامین سیم و کابل دنبال یه اسم مناسب و خاص می گردم. قبل از ارائه نام انتخابی در سایت اداره ثبت شرکت ها باید از ثبت قبلی این نام در اداره اطمینان حاصل کرده که امور ثبتی شما دچار مشکل نشود تغییرات شرکت که مجبور به پرداخت هزینه های حقوقی بیشتر نگردد. یک نام خوب باید منحصر به فرد بوده و به آسانی به خاطر سپرده شود و موجب سودآوری در آینده شود. در زمان ثبت یک شرکت بازرگانی به جهت تایید نام انتخابی از سوی شما در زمینه فعالیتتان باید اقدام کنید . مدیران موفق به آینده کاری خود می اندیشند و اسامی خاص و تکی را برای شرکت خود انتخاب کرده که باعث پیشرفت هرچه بیشتر شرکت و مطرح شدن آن ها بین اشخاص در جامعه شود.
خوشحال میشویم داستان ساخت برندتان را برایمان بفرستید، تا برای کسانی که تازه میخواهند نام برند خود را انتخاب نمایند دید روشنتری نسبت به موضوع پیدا کنند. البته باید به این نکته ثبت برند تجاری هم توجه نمایید که بعضی اسامی دارای حق مالکیت معنوی هستند و نباید از آنها استفاده نمایید. از شهرت و محبوبیت اشخاص تاریخی و افرادی که شهرت جهانی دارند نهایت استفاده را ببرید.
- یک اسم خلاقانه می تواند شامل نوع و جنس عرضه محصولات توسط دارنده برند باشد که بتواند با بازی با کلمات و عبارات خود را در ذهن مشتریان هک کرده و تا سال ها باعث شناخت آن حرفه گردد.
- زیرا استفاده از شخصیت حیوانی یا انسانی خود یکی از کلیدهای ساختن نام برند قدرتمند است.
- مردم معمولاً عاشق اسم کافیشاپهای زیبا و منحصر به فرد میشوند.
- در حالیکه رقبایی در این بخش فعالیت میکنند که حدود یک قرن سابقه دارند، اما بعید میدانم زیاد به این بانکها گفته شود که کمتجربه هستند.
- سپس در مرحله بعدی این 5 خط را به یک خط کاهش داده و در صورت امکان تنها در سه کلمه، مهمترین کلیدواژههای کسب و کار خود را مشخص نمایید.
این نام شکلی ازیک نام مشترک کتاب مقدس است (در زبان عبری به معنای “چه کسی خدا را دوست دارد؟ “است). در قرون وسطی، مایکل به عنوان کاپیتان سپاه آسمانی در نظر گرفته میشد که نمادی از حامی سربازان بوده است. بیش از ده سال است که در حال کسب تجربه و مطالعه مستمر در زمینه برندینگ و بازاریابی هستم.
نامهای پسران
مادر او راحیل به هنگام زایمان جان خود را از دست داد و در لحظات آخر او را «بن اونی» به معنای «پسرِ درد و رنج من» نامید. از آنجایی که پدرش این نام را دوست نداشت آن را به بنیامین یعنی پسر دست راست یا پسر جنوب نامگذاری کرد. این قدیس به خاطر اعتقادات مسیحیاش به مرگ بر روی چرخ محکوم شده بود. با این حال چرخی که برای اینکار در نظر گرفته شده بود از هم باز شد. این نام توسط پادشاه اسرائیلی به کار گرفته شده که تاریخ آن با وضوح کامل در کتاب اول و دوم ساموئل و جاهای دیگر بازگو شده است.
در صورتی که انتخاب نام برند به درستی صورت بگیرد می توانید به راحتی لوگویی را نیز برای آن طراحی نمایید که گسترش فعالیت تجاری و خدمت شما را به دنبال خواهد داشت که بیشتر توضیح خواهیم داد . سلام ما تو این مقاله راهنمایی کردیم درباره انتخاب اسم. با سلام، من صاحب یک وبسایت آموزش زبان هستم که علاوه بر منابع و مطالب رایگان پکیج های خودم را در آن به فروش میرسانم. به نظر شما آیا بهتر است با همین نام خودم ادامه بدم یا عبارتی مفهمومی (مثلا آلمانی آسان) انتخاب کنم ؟ ضمنا از ریدایرکت استفاده خواهم کرد تا باعث اقت سئو نشود.
نام شرکت کوتاه و مختصر باشد
یادتان باشد در تجانس آوایی مهمترین بخش صدا است و نه املای حروف. مثلا در ترکیب «حامد همایون» این صدای «هـ» است که تجانس را ایجاد میکند و نه حرف «ح» یا «هـ». استفاده از مطالب اورامان وب فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
برای ثبت، وارد سایت مرکز مالکیتهای معنوی شوید و از منوی میز خدمات الکترونیک، به بخش علامت تجاری (برند) رفته و مدارک و اظهارنامه خود را ارسال کنید. نامها میتوانند احساس خوب یا بدی را به مردم القا کنند. نامها حتی میتوانند برند شما را حرفهای یا غیرحرفهای بازتاب دهند.
انتخاب درست این پیام به ایجاد فهرستی گسترده از اسامی می انجامد (در یک پروژه ی نام گذاری یا برندسازی معمولاً بیشتر از 200 گزینه برای نام برند پیشنهاد می شود). انتخاب اینگونه نام ها به کمک پررنگ کردن و مهم جلوه دادن نقش مؤسسان و بهادادن به چشم اندازهای شرکت منجر به ایجاد جوی مملو از اعتماد و ارتباط میان برند و مشتریان خواهند شد. در نهایت یک نماینده برای برگزاری این جلسه و مدیریت آن انتخاب کنید که دارای شخصیت و زمینه فکری قوی باشد. در طول جلسه به دقت به صحبت ها گوش دهید و در صورت امکان آنها را یادداشت یا ضبط کنید. پس از پایان طوفان فکری و یافتن نام های جدید، در مورد هر یک از اسامی پیشنهادی برای اسم برند رای گیری کنید.
زیرا استفاده از شخصیت حیوانی یا انسانی خود یکی از کلیدهای ساختن نام برند قدرتمند است. حال اگر قرار است شما محصولی اغواگر بسازید و بخواهید به اسطورههای بشری توجه کنید به یاد چه چیزی میافتید؟ شاید مشهورترین گزینه حوا همسر حضرت آدم باشد! کسی ثبت شرکت در تهران که آدم را اغوا کرد تا سیب معروف را گاز بزند و مابقی ماجرا. نکته جالبتر در برندهای موفق ایرانی که باعث تعجب من شد آن است که ۲۱% آنها با صدای «آن» به پایان میرسند که بعد از «آ» قدرتمندترین و پرکاربردترین صدای انتهایی در بین این برندها بود.