در این مقاله سعی نموده ایم اطلاعات کاملی راجع به مراحل ثبت اینترنتی شرکت در دسترس خوانندگان محترم قرار دهیم. تعیین موضوع فعالیت شرکت یکی از مهمترین گام های مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها است، چرا که اگر دقت لازم را در این مورد نداشته باشید ممکن است شرکت شما اصلا ثبت نشود یا اگر ثبت هم بشود در ادامه با مشکلاتی مواجه شوید. سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، شامل سامانه های متعددی بوده که هر کدام از این سامانه ها خدمات خاصی را به کاربران سایت ارائه می نماید. سامانه جامع ثبت شرکتها، سامانه استعلام الکترونیکی ملک با کد ملی، سامانه مالکیت فکری و سامانه تصدیق اصالت اسناد و اوراق دفاتر اسناد رسمی برخی از سامانه های زیرمجموعه سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می باشند. سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، دارای زیر مجموعه های متعددی در قالب سامانه های جداگانه بوده که هر کدام از این سامانه ها خدمات تخصصی ای را به مراجعه کنندگان ارائه می نماید. سامانه جامع ثبت شرکت ها irsherkat.ssaa.ir، سامانه استعلام الکترونیکی ملک با کد ملی، سامانه مالکیت فکری و سامانه تصدیق اصالت اسناد و اوراق دفاتر اسناد رسمی affirm.ssaa.ir از مهم ترین سامانه های زیرمجموعه سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می باشند.

www.irsherkat.ssaa

هر سال؛ می بایست سال قبل از آن و پیش از آغاز سال مالی جدید ؛ به دریافت آن مبادرت ورزید. دفتر کل ، دفتری می باشد که درون آن ریز هزینه ها ی دفتر روزنامه بصورت هفتگی درج می گردد. اشخاص ذیل فارغ از حجم فعالیت جزء مؤدیان گروه اول آیین نامه اجرایی ماده ۹۵ ق م م محسوب می شوند.

در این سامانه انجام کلیه امور ثبت شرکت برای تمامی افراد امکانپذیر میباشد. ۳- آموزش اصولی پرسنل ما با آموزش اصولی نیروهای اداری تمامی خدمات اداری شما را دقیق و اصولی و گام به گام انجام مینمائیم. در سامانه ثبت شرکت نیک راهنمای انجام پذیرش درخواستهای انواع ثبت، تأسیس و تغییر و … اداره ثبت شرکت با معرفی سامانه ای هوشمند توانسته است انجام ثبت شرکت امور ثبت شرکت را برای تمامی افراد امکان پذیر نماید. داشتن نشانی اهمیت زیادی دارد و تمامی نامههای اداری و قضایی به آدرس شرکت ارسال میشوند. کلیه اطلاعات لازم اعم از اطهارنامه ها و تعیین سهم را در این سامانه همراه با اسامی پیشنهادی ارسال می شود. وضعیتی که در سامانه تعبیه شده است امکان ارسال پنج نام پیشنهادی را برای ما قرار داده است.

سامانه ثبت شرکتها Ssaa Ir

در این مرحله، گروه و زیر گروه فعالیت شرکت را مشخص نموده و توضیحات مربوط به آن را در کادر تعیین شده درج نموده و دکمه ثبت را بزنید. نوع شخصیت حقوقی یا شرکتی را که قصد ثبت آن را دارید انتخاب نموده و دکمه ادامه را بزنید. به موجب قوانین کشور ما، تمام اشخاص خارجی که در ایران به نوعی سکونت یا فعالیت تحصیلی یا شغلی داشته، باید برای اخذ کد فراگیر اقدام نموده تا مجاز به انجام فعالیت خود در داخل مرزهای ایران باشند.

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به منظور ارائه خدمات به طیف وسیعی از اشخاص حقیقی و حقوقی اقدام به راه اندازی، سامانه های مختلفی نموده است. که امکان استفاده از خدمات مختلفی را برای شخصیت های حقیقی و حقوقی را فراهم نموده است. در این سامانه این امکان وجود دارد که شخصیت های حقیقی درخواست خود را برای ثبت شرکت جدید ثبت کنند. و تمامی مراحل مربوط به ثبت شرکت را به صورت غیر حضوری و آنلاین، تا مرحله انتشار در روزنامه رسمی انجام دهند. امکانات سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir شامل تاسیس و ثبت شخصیت حقوقی ثبت تغییرات پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی ثبت نام اظهارنامه دفتر ثبت تجاری و درخواست کد فراگیر بوده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید.

  • داشتن نشانی اهمیت زیادی دارد و تمامی نامههای اداری و قضایی به آدرس شرکت ارسال میشوند.
  • ثبت شرکت دارای انواع مختلفی است که هرکدام از آن ها، مزایا و معایب خاص خود را دارند.
  • شما میتوانید جهت اطلاع بیشتر از نحوه سامانه ثبت شرکتهاو همچنین مشاوره در زمینه هایثبت شرکت،ثبت برند تجاری، ثبت تغییرات شرکت و دیگر امور ثبتی ، با شماره ۰۲۱۸۸۸۸۸۸۲۲ تماس حاصل فرمایید.
  • انتخاب نمایید آگهی های شرکت در چه نوع روزنامه ای درج گردد ، چنانچه روزنامه ابرار کم هزینه ترین نوع روزنامه است .
  • چنانچه پس از کامل کردن فرمها و ارسال آنها به اداره ی ثبت شرکت ها صورتجلسه شما ایراد یا نقص داشته باشد پیام رفع نقص برای شما ارسال می شود که باید اقدام به رفع آن کنید و مستندات رفع نقص را در پاکت و پوشه مخصوص رفع نقص قرار داده و به اداره ثبت شرکت ها ارسال کنید.

در صورت نیاز به مشاوره می توانید از کارشناسان هاناثبت سوالات خود را بپرسید. لازم به ذکر است از مهمترین مواردی که پیش از درخواست نام باید صورت داده شود استعلام نام شرکت است که از پیگیری ثبت تغییرات شرکت طریق روزنامه رسمی و روزنامه کثیر الانتشار صورت می پذیرد . چنانچه جهت هرگونه سوال ثبت شرکت و مشاوره رایگان با کارشناسان موسسه ثبتی از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید .

ثبت شرکت در شیراز, ثبت برند در شیراز, خدمات ثبت شرکت در شیراز پدیده … و بسیاری از اقلام در گروه مواد غذایی می باشد غالبا شرکتهای پخش با گرفتن مجوز از … وی از متقاضیان ثبت صورتجلسه تغییرات خواست از مراجعه حضوری به منظور تحویل مدارک خودداری ثبت برند تجاری کنند. تصدیق اصالت سند، که همانند سامانه استعلام الکترونیکی ملک با کد ملی ، امکان استعلام سند مالکیت را از طریق شماره دفتر املاک برای شما فراهم می کند. آخرین اقدام مورد نیاز برای ثبت شرکت ، تحریر و صدور آگهی تاسیس شرکت می باشد .

» سازمان نظام پزشکی

کسب‌وکارها در دسته‌بندی‌های مختلف کالا و خدمات، بر اساس منطقهٔ جست‌وجوی کاربر روی نقشه نشان داده می‌شوند و مبنای امتیاز آن‌ها، نظرات واقعی مشتریان قبلی آن کسب‌وکار است. با افزایش تعاملات آنلاین و روند صعودی خرید و فروش اینترنتی، کسب‌وکارهای سنتی برای ادامهٔ فعالیت خود با چالش جدی مواجه شده‌اند. بهترینو مصمم است به مرجع آنلاین معرفی کسب‌وکارهای ایرانی تبدیل شود تا ارتباط مستقیم بین ۳ میلیون کاربر ماهانهٔ بهترینو و کسب‌وکارهای محلی به‌سرعت برقرار شود.

گسترش فعالیت ها و کسب و کار نیازمند فعالیت قانونی و اطمینان شخص از فروشندگان محصول یا خدمتی می باشد ، این مسئله تنها یکی از جزئی ترین دلایلی است که صاحبین مشاغل را به ثبت شرکت تشویق می کند . پیش از روی کار آمدن سامانه ، کلیه امور ثبتی مانند ثبت شرکت ، علامت تجاری و … به صورت سنتی و دستی صورت می گرفته است . شماره پیگیری و تاریخ تحویل مدارک به پست را در سامانه درج نمایید و در انتها بر روی گزینه ی پذیرش نهایی، کلیک کنید و وارد مرحله ی بعدی شوید. در مرحله ی بعد اسامی بقیه اعضاء هیات مدیره را به همراه اطلاعات مربوط به آن ها نظیر نام ، نام خانوادگی ، نام پدر ، تاریخ تولد و …وارد نمایید و در انتها با کلیک بر روی گزینه ی گام بعدی وارد مرحله ی بعد شوید. انتخاب سه گروه فعالیتی که باید در دفاتر تجارتی ثبت گردد و همچنین متقاضیان واردات و صادرات که به عنوانی در تجارت خارجی فعالیت می کنند نیز باید از این سامانه اقدام نمایند .

هم چنین میزان سهام ، سهامداران را نیز با توجه به میزان سرمایه باید تعیین کنید . در این مرحله باید سمت اعضاء هیئت مدیره من جمله مدیر عامل ، رئیس هیئت مدیره ، سهام دارن و … مشخص گردد . در صورتی که نام مربوطه دارای مستند نام می باشد ، از فرهنگ لغت های معتبر باید معنی آن را ذکر نمایید . سپس وضعیت حدود حق امضاء اعضاء هیات مدیره و پس از آن سمت عضو هیات مدیره را مشخص نمایید.

زمانی که شما مدارک ثبت شرکت را ارائه می‌دهید تا زمان پاسخ به درخواست معمولا یک بازه four تا 15 روزه نیاز است. در صورتی که شماره پیگیری خود را فراموش یا گم کرده باشید قادر خواهید بود در لینک روی گزینه ی شماره پیگیری خود را فراموش کرده ام ” کلیک کرده و نوع درخواست خود را تعیین نمایید. با پاسخ به چند سوال قادر می باشید به سامانه وارد شوید و از وضعیت ثبتی خود مطلع شوید. در دنیای امروز جهت پیشگیری از هدررفتن وقت و هزینه متقاضیان محترم ثبت شرکت با راه اندازی پایگاه اینترنتی ثبت شرکت ها دیگر اشخاص به صورت حضوری مراجعه نمی کنند بلکه به صورت غیر حضوری و از شیوه پایگاه اینترنتی امور خود را انجام و پیگیری می کنند.

در این بخش اطلاعاتی مثل اطلاعات هویتی، آدرس پستی و اطلاعات تماس افراد باید ثبت شود. همچنین اطلاعات دیگری همچون میزان سهام و مسئولیت هر کدام از آن ها تعیین می شود. در قدم اول اطلاعات عمومی شرکت ها مثل نوع شرکت، نام شهر و استان محل فعالیت، شماره و آدرس و سال مالی ثبت می شود. شرکت نامه ها و اساسنامه ها، فرم های پیش فرضی دارند که فقط باید آنها را پر کنید و در نهایت اگر تمایل داشتید می توانید قوانین مخصوص شرکت خودتان را نیز به آن اضافه کنید. در این صفحه نوع سرمایه نظیر سرمایه ی نقدی یا غیر نقدی، سهام با نام یا بی نام انتخاب می شود.

مدت اعتبار این دفاتر یک سال است و برای سال جدید مالی باید دفتر جدیدی تهیه کنید. همچنین در صورت رد دفاتر قانونی این جریمه به 10 درصد کاهش می یابد. دفتر روزنامه، دفتری جهت وارد کردن ریز هزینه ها و سود و زیان بشکل روزانه است .

بعد از اینکه مدارک و فرمهای ارسالی به اداره ثبت شرکتها کامل شد، در صورتی که صورتجلسه شرکت ایرادی داشته باشد، پیام رفع نقص برای متقاضی ارسال می گردد. در این مواقع، برای رفع نقص پرونده اقدام کرده و مستندات رفع ایراد پرونده را در پاکت و پوشه مخصوص آن قرار دهید و به اداره ثبت شرکتها ارسال نمایید. ثبت شرکت برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سامانه جامع ثبت شرکتها در کانال تلگرام حقوق تجاری عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سامانه جامع ثبت شرکتها پاسخ دهند. دو بخش پیگیری درخواست و انصراف درخواست همانطور که از عنوان آن مشخص است این امکان را برای کاربران سامانه جامع ثبت شرکتها فراهم کرده که درخواست ثبت شده خود را در این سامانه پیگیری نموده و در صورت تمایل از آن انصراف دهند. از آنجا که استفاده ازاین امکانات مستلزم آشنایی با این سامانه می باشد، در این مقاله به معرفی سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir پرداخته، امکانات سامانه جامع ثبت شرکت ها و نحوه ثبت شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir را توضیح خواهیم داد.