فراموش نکنید کلمه و عبارت انتخابی باید با کار شما همخوان باشد. برند خوب به راحتی در بازار جا باز می کند و این به معنی فروش برای مالک آن است. اسم پیشنهادی شما باید خاص باشد و اسم عام قابلیت ثبت ندارد . مثال این مورد این است که شما نمی توانید کلمه ی صندلی را برای خود ثبت نمایید. البته ویژه بودن و تک بودن ویژگی های خیلی مهمی برای کلمه و یا عبارت قابل ثبت به عنوان برند می باشد لیکن اسم خاص در اینجا معنای دیگر دارد. اسامی انگلیسی در یکی از تقسیم بندی ها به اسامی خاص و اسامی عام تقسیم می شوند.

اسامی خاص در انگلیسی برای برند

پس سعی کنید به‌خوبی بین اسم‌های مشخص شده جستجو کنید و ۳ اسمی را که آزاد هستند انتخاب کنید. دقت داشته باشید که این کار کمک می‌کند تا اسم انتخابی‌ شما قدرت مانور خوبی را برای طراح ایجاد کند و در قسمت‌های مختلف از هویت بصری این اسم درجاهای مختلف استفاده کنید. برای مثال در سال ۲۰۱۰ میلادی تعدادی از پژوهش‌گران دانشگاه آلبرتای کانادا در پژوهش‌های خود دریافتند که مخاطبان و مشتریان به نام‌هایی که از ساختار تکرار شونده استفاده می‌کنند رغبت بیشتری دارند. اسم‌هایی مانند کوکا ـ کولا، کیت ـ کت از این دسته نام‌ها هستند. سعی کنید لیستی از همه‌ی اسم‌هایی که به ذهن‌تان می‌رسد را جمع کنید و اگر انتخاب آن اسم علت خاصی دارد جلوی آن اسم علت آن‌ را یادداشت کنید.

میخوای گرامر زبان رو یاد بگیری قورت بدی؟ یکبار برای همیشه

به همین دلیل گفتم که در انتخاب اسم دقت کنید مثل مجید دچار مشکل نشید. تمام برندهای اسم اشخاص ثبت شده و شما نمیتونید اون رو به صورت رسمی ثبت کنید. اگر کمی سرچ کنید متوجه میشوید که ثبت رسمی برند شرایط خاصی داره و هر اسمی رو نمیشه به عنوان برند ثبت کرد. دوست عزیز ممنون که اینقدر با دقت مطلب رو خوندید. اگر تمام مطلب رو مطالعه می‌کردید من داخل بخشی از مقاله گفتم که به زمانی فکر کنید که فروشگاه شما بزرگ شده و می‌خواهید برند خودتان را ثبت کنید.

  • اسم های تجاری شیک یکی از موارد جستجو شده در گوگل می باشد.
  • چون سابقه شرکت رو هم برای مهاجرت در سال بعد لازم خواهم داشت، لازمه که از نظر حقوقی،آفیسر وقتی سابقه شرکت رو بررسی میکنه توجیه پذیر باشه.
  • هنگامی که صحبت از موفقیت یک شرکت یا برند می‌شود قطعا موضوعات ریز و درشت زیادی باعث این موفقیت شده است.

مخصوصا وقتی یک برند موفق می‌شود افراد بسیاری شروع به کلون سازی از اسم و رسم آن می‌کنند پس ریسک این موضوع را هم بهتره درنظر بگیری. خوشحالم که مقاله مورد توجه‌تون قرار گرفته، امیدوارم توی کارتون ازش استفاده تغییرات شرکت کنید. سلام آقای ابراهیم؛ من فکر میکنم اسمای بهتری هم هست که همه مخاطبا بتونن باهاش ارتباط برقرار کنن و نوشتنش هم ساده باشه. راستش ماندلا یک چهره سیاسیه بیشتر که فعالیت‌های ضد آپارتاید انجام می‌داده.

از این رو شما میتوانید در کنار اسم پیج مد نظر خود از نام های مربوط به عنوان پسوند نیز استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که اسم منتخب شما در سایر زبان ها معنی منفی ندارد. به عنوان مثال کمپانی GM اسم ماشین جدیدش را “نوا” گذاشت در حالیکه که این کلمه در زبان اسپانیایی به معنای “حرکت نمی‌کند” است.

زبان‌ها

واژه اسم برای طرف مقابل یک مفهوم می باشد که با تعداد زیادی از اسامی روبرو است. اینکه اسم‌ خیلی مستقیم به موضوع اشاره کنه هم البته باعث بی‌مزه شده ماجرا میشه. بنابراین ثبت شرکت ارتباط غیر مستقیم اما واضح بهترین هست. ‎در کشورهای مختلف سلبریتی‌ها برند خودشان را ساخته‌اند. برای مثال کایلی جنر از نمونه سلبریتی‌های خارجی است که برند لوازم …

به یاد داشته باشید که همه‌ی اسم‌ها لغاتی هستند که افراد، حیوانات، مکان‌ها، اشیا، و ایده‌ها را نام می‌برند. هر اسم در ادامه به دو دسته‌ی عام یا خاص طبقه‌بندی می‌شود. وقتی مثال‌ها را بررسی کنید و خودتان هم چند مثال بزنید به راحتی تمایز قائل می‌شوید. برای نمونه لندن، زهره، ثبت برند سارا و ایران هر کدام اسم خاص هستند که تنها به یک فرد از گروه خود اشاره می‌کنند؛ به ترتیب لندن به یک شهر مشخص و زهره به یک سیاره مشخص اشاره می‌کند. شما هم میتوانید از این سبک استفاده نمایید و با اسامی جدید مانند اسامی شهرها، اسامی دختران و … اسم مناسب را انتخاب کنید.

پیشنهاد می‌کنیم وقتی اسم مناسب برای مغازه‌تان را پیدا کردید، حتما دامنه آن را هم بخرید و در شبکه‌های اجتماعی نام آن را ثبت کنید. حتی اگر قصد فعالیت در اینترنت را ندارید حتما این کارها انجام دهید تا شخص دیگری با نام شما در اینترنت فعالیت نکند. اگر همین الان قصد راه‌اندازی فروشگاه آنلاین را دارید که چه عالی؛ اما اگر هنوز مطمئن نشده‌اید، دست خود را برای آینده باز بگذارید. اسمی را برای مغازه انتخاب کنید تا در آینده بتوانید آن را روی سایت یا شبکه‌های اجتماعی خود بگذارید. مثلا اگر بخواهید سایت داشته باشید، بهتر است آن اسم را برای دامنه در نظر بگیرید. اسم خوب برای مغازه باید معنی و مفهوم خاصی داشته باشد و یک چیزی را در ذهن مشتری تداعی کند.

سبب ایجاد مشهوریت و معروفیت میان شرکت،خدمات و محصولات می گردد. اگر می خواهید فعالیت اینترنتی داشته باشید باید از آزاد بودن دامین اینترنتی معتبر آن مطمئن شوید. نام تجاری انتخاب شده باید دربرگیرنده مزیت های کالا و خدمات باشد. نام انتخابی باید ساده و صریح باشد چنانچه دشوار بودن تلفظ ، نوشتار می تواند تأثیر منفی در فروش ، تبلیغات و به یاد ماندن آن در حافظه مشتریان داشته باشد . در صورتی که برند متمایز کننده کالا ، خدمات مربوطه نباشد ، امکان ثبت آن وجود نخواهد داشت .

بنیامین نیز یکی از نام‌هایی است که در کتاب مقدس ذکر شده است. مادر او راحیل به هنگام زایمان جان خود را از دست داد و در لحظات آخر او را «بن اونی» به معنای «پسرِ درد و رنج من» نامید. از آنجایی که پدرش این نام را دوست نداشت آن را به بنیامین یعنی پسر دست راست یا پسر جنوب نامگذاری کرد.

پیش از انتخاب این نام ، شاید صدها یا هزاران اسم توسط شما یا مشاورتان موردبررسی قرار گرفته است. بعد از اینکه نام برند را بر اساس تمام نکات فوق یافتید ، حالا باید آن را از نظر قابلیت ثبت شدن نیز چک نمود. نام برند استعاره ای ، بازتابی تصویری و معنایی از ماهیت برند دارد. اما اگر قصد دارید که برندی برای بیان یک سبک زندگی جدید ایجاد نمایید و هرگز هم قصد فروش آن ندارید ، نام خود را به عنوان نام برند خود برگزینید. اگر تجربه برند نامناسب باشد ، نام برند برای هر محصول یا خدمتی بد به نظر می‌آید. حتی اگر یک نام برند زیبا ، جذاب و متفاوت ثبت نموده باشید ، باز با ایجاد یک تجربه برند بد ، به برند خود یک تیر خلاص زده‌اید.

ثبت برند،ممکن است دارائی ازرشمند کسب و کار باشند. در کتابخانه‌ی اسامی برندها، می‌توان به آسانی نام شرکت جدید خود را یافت، اما این اسامی برای یک برند خاص مناسب نیستند. در مورد کلاس‌های دبیرستانی خود فکر کنید و مفاهیم، واژگان، تفکرات و سایر موارد را به خاطر آورید. بنابراین چگونه نامی پیدا می‌کنید که برای مشتریانتان جذاب باشد و به موفقیت شما کمک کند؟ اگر دکوراسیون کافی شاپ خود را به طور عالی طراحی کرده اید حالا وقت آن است که اسمی مناسب و جذاب برای کافی شاپتان انتخاب کنید. وقتی تصمیم می‌گیرید یک کافی‌شاپ افتتاح کنید، این کار فقط ایجاد یک کسب‌وکار نیست؛ بلکه ساخت یک نام تجاری است.

نام کاربری که کوتاه باشد باعث میشود تا بیننده در یک نگاه برایش قابل فهم باشد که با چه موضوع و محوصلاتی طرف خواهد بود. همین مورد خود به خود به برند سازی پیج شما که در ادامه مقاله به راه های برند سازی در اینستاگرام نیز خواهیم پرداخت کمک کرده باشد. یکی از مهم ترین معیار های انتخاب یک اسم پیج مناسب برای اینستاگرام خودمان بدون شک انتخاب نام کاربری میباشد که تلفظ آن راحت و آسانتر باشد. حتی اگر اسم پیج بلند تر از حد معمول هم شد اما تلفظ راحتی را داشت حتما از آن استفاده کنید. واژه “برند” گاهی به جای عبارت “هویت برند” به کار می رود.