پس از انتخاب حوزه فعالیت شرکت، باید در خصوص میزان سرمایه اولیه شرکت و میزان آورده هر فرد تصمیم گیری شود. سامانه در این مرحله چند حوزه پیشنهادی را ارائه می کند که از بین آن ها باید یکی را انتخاب کنید. جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را در فرم زیر وارد کرده و بر روی تایید کلیک نمایید. لازم به ذکر است مدیران شرکت ها پیش از عقد قرارداد با سایر شرکت ها بهتر است از این طریق از وضعیت فعال ، تعلیق یا منحل بودن شرکت مقابل آگاهی پیدا کنند و سپس به این قبیل اقدامات بپردازند .

برای ثبت شرکت در سامانه irsherkat.ssaa.ir باید با تمامی قواعد و ضوابط مربوطه آشنایی داشته باشید تا بدون نقص اطلاعات خود را به ثبت برسانید . ( محدود یا نامحدود بودن، آموزشی یا پژوهشی بودن) لازم به توضیح است برای فعالیت در برخی موضوعات نیاز به اخذ مجوز از مراجع ذی صلاح می باشد.همکاران ما در ثبت ایده شما را در این امر راهنمایی خواهند کرد. در نهایت، لطفاً نظر و تجربه خود را در زمینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود بیان کنید. شرکت با مسئولیت محدود را می‌توان بدون تعیین هیات مدیره ثبت کرد. برای ثبت شرکت باید مراحل آن را سپری نمایید و مدارک مورد نیاز را تهیه نمایید. اگر برایتان سوال است که برای ثبت شرکت چه باید کرد به شما پیشنهاد می نمایم این مقاله را مطالعه نمایید و یا با کارشناسان موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر تماس حاصل نمایید.

isherkat.ssaa

کاربران برای ورود به سامانه جامع ثبت شرکتها باید به سایت irsherkat.ssaa.ir مراجعه کنند. از آنجا که استفاده ازاین امکانات مستلزم آشنایی با این سامانه می باشد، در این مقاله به معرفی سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir پرداخته، امکانات سامانه جامع ثبت شرکت ها و نحوه ثبت شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir را توضیح خواهیم داد. مسئول دفتر شروع به ثبت ثبت برند تجاری و پیش نویس آگهی تاسیس شرکت در دفتر ثبت شرکت ها می نماید و بعد از احراز هویت متقاضی(اصالتاَ یا وکالتاَ)در ذیل ثبت دفتر از متقاضی امضاء اخذ می نماید. توسط مسئول مربوطه یک نسخه از مدارک اعم از اساسنامه،صورتجلسه و تقاضانامه که اداره ثبت شرکت ها آن ها را مهرکرده است به متقاضی تسلیم می شود. درخواست ثبت صورت جلسه تغییرات شرکت نیز تنها از طریق این سامانه انجام می گیرد.

نکات لازم درباره ثبت شرکت با مسئولیت محدود

شماره ی دورنگار و نشانی تارنما و پست الکترونیکی نیز در صورتی که وجود داشته باشد در همین صفحه وارد می گردد. به موجب قانون تجارت در نقاطی که از سوی وزارت دادگستری تعیین می شود، کلیه تجار باید اسم خود را در دفتر مخصوص به نام دفتر ثبت تجارتی به ثبت برسانند. در واقع دفتر ثبت تجارتی ، دفتری است که از طریق آن می توان برای شناسایی تجار مقیم یک محدوده خاص جغرافیایی استفاده نمود. ✔️ یکی از اطلاعات لازم برای پیگیری درخواست از این سامانه وارد کردن کد پیگیری می باشد که مراحل پیگیری در این مقاله به طور کامل گفته شده است. در مرحله چهارم، لازم است که تمامی مشخصات نماینده قانونی شرکت وارد شود.

  • شرکت با مسئولیت محدود را می‌توان بدون تعیین هیات مدیره ثبت کرد.
  • _ عدم ارسال اصل صورتجلسه و استفاده از تصاویر معمولی یا برابر با اصل شده.
  • شماره پیگیری و تاریخ تحویل مدارک به پست را در سامانه درج نمایید و در انتها بر روی گزینه ی پذیرش نهایی، کلیک کنید و وارد مرحله ی بعدی شوید.
  • امیدواریم که این مطلب آموزشی مورد استفاده و توجه کاربران گرامی قرار گرفته باشد.
  • در مراحل آخر به ترتیب شعبه و روزنامه کثیرالانتشار شرکت را مشخص نموده ودرپایان با زدن دکمه ثبت، ثبت شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir نهایی خواهد گردید.

تاجر باید تمامی دیون و مطالبات و صادرات و وارداتی که در هرروز انجام می‌دهد در این دفتر ثبت نماید. کلیه این امور به صورت اینترنتی و از طریق این سامانه صورت می گیرد و به مراجعه حضوری شما نیازی ندارد . در گذشته امور مربوط به ثبت شرکت ها به صورت ابتدایی و دستی صورت می گرفته است . نخست این که ثبت شعبه، در زمان ثبت خود شرکت انجام می گیرد که در این صورت ضمن انتشار خلاصه شرکت نامه، محل شعب شرکت در آگهی باید ذکر و آگهی مزبور برای انتشار در جراید محلی ضمن رونویس تقاضا نامه و منضمات آن به اداره ی ثبتی که شعبه ی شرکت در آنجا واقع است فرستاده شود. در شرکت های سهامی موارد دیگری که قبلاَ تذکر داده شده در آگهی قید می شود. تمامی مواردی که ذکر گردید در انتها برای شما نمایش داده خواهد شد ، پس بررسی و پذیرش نهایی باید منتظر تایید نام های درخواستی باشید .

Irsherkat Ssaair

حال درصفحه ی پیش روی باید اطلاعات عمومی شرکت به درستی ثبت شود، این اطلاعات شامل(استان و شهرستان واحد ثبتی، مدت فعالیت شرکت، شروع سال مالی، تلفن، کدپستی، نشانیو…) می باشد. بعد از ثبت این اطلاعات و وارد کردن کد امنیتی بر روی گزینه ی”گام بعدی” کلیک نمایید. البته متقاضی پس از اطمینان حاصل کردن از درستی و صحت مندرجات اظهارنامه به همراه مدارکی که اداره ثبت شرکت ها از شما درخواست می کند پست نمایید که البته در برخی موارد نیاز است که حضوراً به اداره مراجعه کنید . در کادر مربوط به موضوع فعالیت، نوع فعالیت و وضعیت مجوز و مدت فعالیت را براساس اینکه محدود یا نامحدود است انتخاب کنید. در شرح فعالیت نیز اگر در رابطه با موضوع فعالیت نیاز به توضیح باشد توضیحات لازم را وارد نمایید. سپس با کلیک بر روی گزینه ی گام بعدی وارد صفحه ی اطلاعات مرکز اصلی شوید.

ثبت شرکت در اصفهان

در صورتی که شخص حقوقی دارای شناسه ی ملی باشد می توانید اطلاعات مربوط به آن را مشاهده نمایید، این اطلاعات شامل (شناسه ملی، شماره ثبت/مجوز، نام شخصیت حقوقی، نوع شخصیت، سازمان ثبت کننده و وضعیت) می باشد. ثبت انواع اشخاص حقیقی و مؤسسات غیر تجارتی و کلیه خدمات ذیل تا رسید پذیرش اینترنتی و ورود اطلاعات آنها نیز در سامانه ثبت شرکت ها صورت می گیرد . ما در این مقاله قصد بر آن داریم تا شما متقاضیان گرامی را بیشتر با سامانه ثبت شرکتها ، بخش های مختلف این سامانه و خدماتی که در آن ارائه می شود آشنا کنیم . بعد از تکمیل اطلاعات و پذیرش اینترنتی از طریق سامانه و اخذ تاًییدیه ی پذیرش، باید نسخ اصلی صورت جلسات تنظیمی و ضمائم آن ها را از طریق باجه های پست به صورت سفارشی به آدرس ذکر شده در تأییدیه ی پذیرش ارسال نمایید و از مراجعه ی حضوری به منظور تحویل مدارک ثبت شرکت خودداری کنید.

آدرس سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir بوده و امکانات متعددی را از جمله تاسیس و ثبت شخصیت حقوقی، ثبت تغییرات، پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی تجاری و درخواست کد فراگیر برای کابران خود فراهم کرده است. این سامانه با داشتن نیروی اداری بالا در واحد اداری سازمان موجب شده تا مشتری مستقیماً با ثبتنام در سامانه به واحد اداری ما ارجاع داده شود و پس از انجام امور مربوطه کلیه مدارک به مشتری تحویل داده میشود. اداره ثبت شرکتها جزئی از سازمان ثبت اسناد و املاک و زیر مجموعه قوه قضاییه می باشد. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سامانه ثبت شرکت نیک، سامانه ثبت هوشمند ارائه کننده خدمات ثبت شرکت، ثبت برند و علامت تجاری، ثبت تغییرات شرکت نظیر ورود و خرج شرکا و انحلال شرکت، ثبت اختراع و تمامی امور ثبتی در ایران میباشد.

بعد از ثبت شرکت باید شرکتتان را به سازمان مالیات معرفی نمایید.تا پرونده مالیاتی تشکیل دهید و برای اخذ کد اقتصادی اقدام نمایید.برای تعیین حوزه مالیاتی تنها ۲ ماه پس از ثبت شرکت فرصت دارید. در فیلد بعدی شروع سال مالی خود را از بین سال مالی جاری و سال مالی بعدی انتخاب نمایید. این فیلد نشانگر این است که تقاضای شما برای دفاتر تجاری مربوط به فعالیت های کدام سال مالی است. سپس در دو قسمت بعدی ماه شروع و روز شروع سال مالی خود را انتخاب کنید. در 99 ثبت تغییرات شرکت درصد مواقع این دو فیلد 1 خواهند بود؛ چرا که اغلب سال مالی شرکتها مطابق بر سال تقویمی شمسی است. ۲- پس از ورود به این سایت، به بخش تاسیس شخصی حقوقی وارد شوید.

انتخاب نمایید آگهی های شرکت در چه نوع روزنامه ای درج گردد ، چنانچه روزنامه ابرار کم هزینه ترین نوع روزنامه است . با توجه به حوزه فعالیتی موضوعی دقیق باید تنظیم گردد و در نظر داشته باشید برخی از موضوعات نیازمند به ارائه مجوز می باشند . زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.

امروزه با توجه به ایجاد سیستم جدید اینترنتی ، افراد می توانند از طریق سامانه اداره ثبت شرکت ها درخواست خود را نسبت به اخذ پلمپ دفاتر تجاری اعلام نمایند. در این مقاله برآنیم تا مراحل ثبت نام اینترنتی را به طور کامل شرح دهیم. لازم به یادآوری است چنانچه در هر یک از این مراحل با سوال و یا مشکلی مواجه شدید می توانید با همکاران ما در شرکت لوتوس تماس حاصل فرمایید. به موجب قوانین ایران من جمله قانون تجارت، برخی از تغییرات انجام گرفته در شخص حقوقی همچون تغییر اعضای هیات مدیره، تغییر بازرسان و تغییر اساس نامه یا سرمایه شرکت باید در اداره ثبت شرکت ها ثبت گردیده و در روزنامه رسمی آگهی شود.

این سامانه جهت ارائه خدمات ثبت تغییرات و ثبت شرکت و دیگر امور ثبتی به صورت اینترنتی ایجاد شده است و دیگر مدارک فقط از طریق پست به اداره ثبت شرکت ها تسلیم می شود . اشخاص باید سالانه برای پلمپ دفاتر قانونی شان به موقع اقدام کنند و پس از اتمام مراحل مربوطه ، دفتر کل و دفتر روزنامه دریافت کنند و موارد مربوطه را در آن یادداشت نمایند . ✔️ آدرس سایت ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir می باشد که لینک ورود به سایت در این مقاله ارائه شده است. در هنگام انجام مراحل ثبت شرکت یا در موقع ثبت تغییرات شرکت، می‌توانید مدیرعامل را از بین شرکا یا خارج از شرکا انتخاب نمایید. تقاضانامه ثبت شرکت با مسئولیت محدود در دو برگ و تکمیل و امضای تقاضانامه توسط همه سهامداران. توجه داشته باشید که به دلیل بهادار بودن اوراق تقاضانامه و شرکتنامه، لازم است این اوراق صرفا از محل اداره ثبت شرکت‌ها تهیه شوند.

پس از آن را کلیک می نماییم .در انتها با کلیک بر روي کلید به صفحه بعد ” ثبت نمایندگی ” کلید می رویم . برای ثبت شرکت بعد از انتخاب نوع شرکت و قراردادن شرکاء و مدیران در سمت تعیین شده و تعیین میزان سرمایه و تقسیم سهام اعضاء باید 5 اسم به ترتیب اولویت سه یا چهار سیلابی برای شرکت انتخاب کنید و مدارک اعضاء و اوراق ثبت شرکت در تهران ثبتی را تنظیم نمایید. جهت آموزش کامل ثبت شرکت در سامانه ثبت شرکتها “irsherkat.ssaa.ir” به سایت ثبت شرکت نیک مراجعه نمایید. در صفحه ی مربوط به شعب، در صورتی که شرکت یا موسسه نیاز به تاسیس شعبه داشته باشد اطلاعات آن را در این صفحه وارد نمایید و در قسمت مربوط به سمت ها در شعب سمت شخص و مدت تصدی را تعیین کنید.