بعد از آشنایی با نحوه پیگیری ثبت شرکت، سه حالت برای پرونده شرکت، پیش رو دارید که توسط اداره ثبت شرکتها به متقاضیان اطلاع رسانی می شود. بنابراین در پایان مطلبِ نحوه پیگیری ثبت شرکت به حالتهای احتمالی پرونده اشاره می کنیم. میزان سرمایه شرکتها برای ثبت شرکت مسئولیت محدود و موسسات غیر تجاری حداقل 1 میلیون ریال است لکن در شرکت های سهامی خاص و سهامی عام و تعاونی ها سرمایه به شکل سهام تعریف شده و دارای محدودیت نیست. سامانه ثبت اینترنتی پیگیری درخواست، از امکانات سایت جامع ثبت شرکت هامی باشد.

انصراف از درخواست تغییرات شرکت ، پلمپ دفاتر ، اظهارنامه دفاتر تجارتی با وارد نمودن شماره پیگیری ، شماره یا شناسه ملی بر حسب مورد ، در این قسمت صورت می پذیرد . چنانچه لازم به ذکر است حضور متقاضی در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری هیچ تاثیری در روند ثبت شرکت یا سایر امور ثبتی نخواهد داشت . برای کسب اطلاع از مراحل و هزینه های ثبتی پلمپ دفاتر اشخاص حقیقی و حقوقی با ما تماس بگیرید. پلمپ دفاتر روزنامه و کل, دریافت و تحریر دفاتر قانونی بر اساس قانون تجارت و قانون مالیات های مستقیم جهت شرکت ها و موسسات و اشخاص حقیقی دسته اول (بیش از 3 میلیون تومان درآمد در سال ninety four و قبل از آن داشته باشند) و مشاغل بیان شده در زیر الزامی می باشد. زمانی که شماره پیگیری را در سامانه وارد می کنید تمامی مراحل و نظر کارشناس بعد از حداقل ۳ روز کاری و حداکثر ۲۵ روز کاری جهت رویت متقاضی روی سامانه نمایش داده می شود. کارشناسان دایره حقوقی افرادی می باشند که بعد از مرحله داده آماری بررسی پرونده ها را انجام می دهند.

شرکتی است که با اهداف هفت گانه ی مندرج در قانون بخش تعاونی با قید واژه ی تعاونی تشیل می شود و جهت تشکیل آن حدقل 7 نفر با تابغیت ایرانی باید حضور داشته باشد. اهداف شرکت دانش بنیان جذب و تبدیل ایده ها به محصول و مشاغل پایدار، تجاری سازی یافته های پژوهشی و تحقیقاتی، حمایت و هدایت در جهت سودآوری و تولید فناوری های برتر است. این سایت سعی دارد سایت های برتر سراسر ایران را معرفی کند ما با نمایش دادن پیش نمایشی از سایت، کاربران را به دیدن کامل مطالب سایت های معرفی شده دعوت میکنیم فلذا هیچ لینک، عکس، و متنی از سایت های معرفی شده کپی نمیشود. مهمترین تفاوت اختراع و طرح صنعتی در این است که در طرح صنعتی، شکل ظاهری محصول و یا بسته بندی آن به ثبت می‌رسد در حالی که در اختراع کارایی، نوآوری، نحوه عملکرد و فرمول، ثبت می‌شود. اصلاح بند (۱) ماده (۲) و بندهاي (۲)، (۴)، (۶)، (۷) و (۹) ماده (۷) اساسنامه شرکت سهامي… مصوبه شرايط و نحوه انتخاب و فعاليت صاحبنظران حقيقي امور قرآني عضو شوراي توسعه فرهنگ…

دفاتر دیگری از قبیل دفتر معین، دفتر ضمانت نامه ها، دفتر صندوق و نظایر آن نیز مورد استفاده تجار قرار می گیرد که اختیاری است و الزام قانونی برای استفاده از آن ها وجود ندارد، بلکه جهت سهولت اداره امور شرکت ها و حجره های تجار به کار گرفته می شود. وکالتنامه برای شخصی که نماینده شرکت است و قصد پلمپ دفاتر را دارد. با ورود اطلاعات نهایی در این زمینه ، سیستم به صورت خودکار تاییدیه پذیرش را از شما خواستار می شود از این رو نیاز است تا متن را به دقت مطالعه نمایید . بعد از این بخش وارد صفحه ارائه مدارک می شوید،در این بخش ،مدارکی را که متقاضی باید ارایه نماید به صورت خودکار نمایش داده می شود. گام بعدی را کلیک کنید تا وارد مرحله بعدی شوید ، این صفحه اظهارنامه می باشد که باید متن اظهار نامه را وارد کنید ، ( میتوانید متن های قبلی را کپی و در این بخش وارد کنید نیازی به تایپ مستقیم در این بخش نیست ) پس از آن با کلیک بر روی گام بعدی وارد صفحه ی اساسنامه می شوید.

پیگیری درخواست اداره ثبت شرکتها

در این بخش یک سری قوانین نمایش داده می‌شود که بهتر است آنها را با دقت مطالعه کنید. همچنین اطلاعات اساسنامه را در این بخش به خوبی مطالعه کنید تا در صورت اشتباه آن را اصلاح کنید. یعنی آگهی چاپ شده و در سایت موجود است ولی هنوز نسخه امضا شده آن صادر نشده است.

آخرین مقالات ثبتی

که شما باید هر دو نسخه را پس از پایان کار پرینت گرفته و نسخه اظهارنامه را به همراه مدارک به اداره پست مربوطه ببرید و به اداره ثبت پست نمایید. منظور از شروع سال و ماه و روز مالی ، انتخاب آن ها مطابق مراتب مشخص شده پیگیری ثبت تغییرات شرکت در اساسنامه شخصیت حقوقی که ثبت شده است می باشد. روشن است که تاریخ ثبت شخصیت حقوقی و درخواست پلمپ مبنای آغاز سال ، ماه و روز مالی نیست. در بخش تاسیس شخصیت حقوقی، امکان ثبت درخواست برای ثبت تاسیس شرکت وجود دارد.

  • در این مرحله نیز اسامی مابقی اعضاء هیئت مدیره را همراه با اطلاعات مربوط به آن ها مانند نام، نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد و باقی موارد را وارد سازید و در در پایان نیز با کلیک کردن بر روی گزینه گام بعدی، به مرحله بعدی بروید.
  • در شرایطی که دفاتر را دریافت نکرده‌اید، احتمالا در زمان تحویل در آدرس مورد نظر وجود نداشته‌اید و این دفاتر به باجه معطله منطقه پستی آدرس شرکت، مرجوع شده است.
  • با توجه به اینکه آخر سال است ممکن است بررسی پرونده ها با تاخیر مواجه شود و لینک پرداخت با کمی تاخیر باز شود.
  • شما می توانید هر یک از این گزینه ها را به دلخواه خود انتخاب کنید و یا با مطالعه ادامه مطالب و دیدن فیلم های کوتاه ما ، بیش از پیش به هدف خود نزدیک شوید.
  • دفاتر پلمپ ، سالانه دریافت و مطابق با فعالیت‌ها و معاملات شرکت یا تاجر، تنظیم می‌شوند.

ما در هر نقطه ای از شهر تهران که باشید به شما خدمات حضوری ارائه می کنیم. برای این کار کافیست با ما تماس بگیرید و از همکاران ما درخواست اعزام مشاور در محل داشته باشید. سلام، خانم وفایی هزینه های جانبی مثل روزنامه رسمی و روزنامه کثیر و … ممکن است برای شما محاسبه کرده باشند، جهت دریافت دقیق قیمت باید تماس بگیرید.

به عنوان مثال میزان دارائی شرکت، دستگاهای شرکت و میزان قراردادهایی که شرکت با کارفرماها بسته است در اخذ رتبه شرکت ها تاثیر مستقیمی دارد. من هم چون FreeLancer کار میکنم نمیتونم یعنی صرفه اقتصادی برام نداره بخوام به نام شرکت جایی اجاره کنم…لپ کلام روی آدرسی که به دارایی باید اعلام بشه گیج شدم و نمیدونم چه راه حلی میتونه داشته باشه.. هزینه اخذ گرید با توجه به شرایط متفاوت می باشد اما از 2 میلیون به بالا می باشد. خیر دوست عزیز هزینه هر دو علی الرغم پیچیده تر بودن پروسه ثبت موسسه،در موسسه ما یکسان هستش.

در این مرحله، شما باید سمت مورد نظر (مانند مدیر عامل، رئیس هیئت مدیره ) و تاریخ شروع فعالیت های آنها را وارد کنید. هم چنین اشخاص شرکت می توانند با توجه به جلسه موسسین شرکت سمت های دیگری را انتخاب نمایند. در این قسمت ، در شرکت های با مسئولیت محدود باید حداقل سرمایه ی مورد نظر و در شرکت های سهامی باید تعداد سهم وارزش اسمی آن وارد گردد. تمامی فعالیت هایی که در طول مدت زمان سال مالی قبل انجام داده اید را بهتر است ثبت کنید این مورد باعث می شود که دارایی با اعتماد بیشتری به فکر تایید دفاتر پلمپ شما باشد.

در گذشته ، ثبت اسم تاجر در دفتر ثبت تجارتی تنها با مراجعه حضوری به مرجع ثبت شرکت ها امکان پذیر بود، اما امروزه کلیه تجار و شرکت های تجاری می توانند با مراجعه به سایت جامع ثبت شرکتها و با ورود به بخش اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی، برای ثبت نام خود در دفتر ثبت تجارتی اقدام نمایند. در گذشته، متقاضیان ثبت شرکت و موسسه های غیر تجاری باید برای ثبت شرکت یا موسسه مورد نظر خود حضورا به اداره ثبت شرکت های حوزه آن شرکت یا موسسه مراجعه نموده که این امر ثبت شرکت علاوه بر اینکه عملی وقت گیر و هزینه بر بود، موجب کندی انجام روند امور ثبت شرکتها و موسسات در این ادارات نیز بود. افرادی که قبلا اقدام به ثبت درخواست تاسیس شرکت، تاسیس شخصیت حقوقی، صورت جلسه تغییرات و … نموده اند، می توانند از طریق بخش پیگیری اقدام به پیگیری درخواست خود کنند. همچنین، از طریق بخش انصراف از درخواست، امکان ثبت درخواست انصراف وجود دارد. برای انجام هر دوی این موارد لازم است که اشخاص حتما دارای کد پیگیری درخواست باشند.

به همین دلیل توصیه می‌کنیم حتما درخواست پلمپ خود را در زمان مناسب انجام بدهید. از بین دفاتر مذکور، دفتر کل و دفتر روزنامه الزام به پلمپ قانونی دارند و برای سایر دفاتر نیازی به درخواست پلمپ نیست. در گام بعد می بایست نوع شرکت را تعیین و اسامی مورد نظر خود را وارد کنید. اولین مورد استفاده از دفاتر سال قبل است و اگر چنین خطایی رخ دهد دارایی بلافاصله اقدام دفاتر پلمپ ثبت برند تجاری شما را رد می کند و باعث می شود که کلیه زحمات شما به هدر برود. دفتری است که تاجر باید هر سال صورت جامعی از کلیه دارایی منقول و غیرمنقول و دیون و مطالبات سال گذشته خود را به ریز مشخص کرده و در آن دفتر ثبت و امضا نماید و این کار باید تا پانزدهم فروردین سال بعد انجام پذیرد. اگر شرکت در طول فعالیت خود تغییراتی داشته است باید تمامی مدارک تغییرات شرکت کپی گرفته شود.

ثبات هزینه ها

ولی فرمی را در صفحه اصلی سایت برای شما قرار داده ایم که می توانید نام های خود را در آن وارد کنید تا کارشناسان استعلام نام پس از بررسی نام های پیشنهادی به شما اعلام کنند که نام های مد نظر شما قابل ثبت است یا خیر. در صورتی که بخواهید بدون واسطه پلمپ دفاتر خود را دریافت کنید، ابتدا وارد سامانه اداره ثبت شرکت‌ها می‌شوید. اگر چنان چه شخصی در نظر داشته باشد که از دفتر خاص استفاده کند بایستی بعد از این که تایید نهایی را در ارتباط با دفاتر پلمپ در سایت اداره ثبت شرکت ها بزند به اداره پست مرکز شهرستان خود رفته و نسبت به تحویل دفاتر اقدامات لازم را انجام دهد. به راحتی متقاضیان می توانند امور ثبتی خود اعم از ثبت شرکت, ثبت برند,ثبت لوگو, ثبت تغییرات شرکت ها, تنظیم درخواست ها و مدارک مورد نیاز بخشنامه ها و ….

پلمپ دفاتر قانونی روزنامه و کل و سوالات پر کاربرد

را وارد نمایید ، شماره ی دورنگار و نشانی تارنما و پست الکترونیکی یا ایمیل هم باید به صورت دقیق وارد شود ، البته اگر این اطلاعات را وارد نکنید مشکلی ایجاد نخواهد کرد در صورت وجود می باشد . همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را دراینستاگرام راهنمای ثبت شرکت داراندنبال نمایید. کلیه این امور به صورت اینترنتی و از طریق این سامانه صورت می گیرد و به مراجعه حضوری شما نیازی ندارد . در گذشته امور مربوط به ثبت شرکت ها به صورت ابتدایی و دستی صورت می گرفته است . در صفحه باز شده، لیست شرکتهایی که با کد ملی ثبت نام شده، تعیین نام انجام داده اند، در حال بارگذاری هستند. برای افزودن دکمه ثبت شرکت در این صفحه، ابتدا بر روی دکمه افزودن خدمت کلیک کنید.

در گذشته تنها روش ثبت شرکت این بود که اشخاص به صورت حضوری به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه می کردند و از طریق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، درخواست خود را برای تاسیس شرکت ثبت می نمودند. در این روش، نیاز به مراجعه حضوری به این سازمان در دفعات زیاد بود و همین موضوع باعث می شد که اشخاص مراحل بسیار سختی را برای تاسیس شرکت ها انجام دهند. تعیین مدت شرکت نیز متناسب با نوع آن متغیر است چنانچه مدت زمان هیئت مدیره در شرکت های مسئولیت محدود به مدت نا محدود است ولی در ثبت شرکت سهامی خاص به مدت 2 سال است . پس از ارسال مدارک ،کارشناس حقوقی مدارک را بررسی کرده و پس از بررسی در صورتی که مدارک مورد تایید کارشناس مربوطه قرار گرفته باشد، (پیگیری درخواست از طریق همین سامانه امکان پذیر است) اجازه پرداخت وجه دفاتر و پلمپ آن را دارید. متن صورتجلسه تایپ شده در سامانه عیناَ باید با متن صورتجلسه ای که به اداره ثبت شرکت ها داده شده مطابق باشد.