ترکیه همیشه پل ارتباطی مهمی بین اروپا و آسیا بوده و حالا هم پل ارتباطی فشن و استایل در دنیاست. جدیدترین و به روزترین لباس ها را در خیابان های ترکیه می توانید ببینید. علاوه بر این به دلیل موفقیت چشم گیر طراحان لباس این کشور، مراکز خرید بزرگ استانبول و فستیوال خرید استانبول از علل اصلی جذب توریست به این کشور شده اند. حتما می دانید کهتور ترکیه و تور استانبولجزو محبوب ترین تورهای مسافرتی خارجی ما ایرانی ها دانست که علاوه بر دیدنی های مشهور استانبول وجود مراکز خرید نیز تاثیر زیادی در این موضوع داشتند.

  • رالف لورن به صورت خاص بر روی لوکس بودن تمرکز دارد و سعی می‌کند تمام لباسی که مشتریانش می‌خواهد را برایشان فراهم کند.
  • انواع کت‌وشلوارهای مردانه رسمی و کلاسیک، کت‌های اسپرت و تی‌شرت‌های مردانه را می‌توانید از برند ایکات تهیه کنید.
  • حالا خودتان را جای کاربری بگذارید که قرار است اسم شما را در گوگل سرچ کند.
  • برای مثال شرکت‌هایی مانند بی‌ام‌و و یا آی‌بی‌ام از اختصار استفاده کرده‌اند اما لازم است یادآوری کنیم که این شرکت‌ها منابع عظیم مالی برای فرهنگ سازی نام برندشان در اختیار دارند.
  • در این بین اکثر متقاضیان ثبت برند در کشور به سمت اسم های هنری خاص رو آورده اند .

برای «ثبت دامنه» هم کافی است همین عبارت را در گوگل سرچ کنید تا شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سرور را پیدا کرده و به‌صورت آنلاین دامنه‌ی موردنظرتان را بررسی و خریداری کنید. طراحی متفاوت و خلاقانه این برند را، نه تنها از برند های دیگر جدا می کند بلکه طرح های هر سال آن نسبت به طراح های گذشته آن ها نیز متفاوت است. کلوئه یکی دیگر از برند های تولید کننده کالای مد لوکس در فرانسه است. این برند از سال ۱۹۹۳ تا امروز، به عنوان زیرمجموعه شرکت اعظم لوئی ویتون-موئت-هنسی کار خود را ادامه داده است. او کار خود را ابتدا با لباس‌های دست دوز برای زنان شروع کرد، در سال ۱۹۸۳ برای مردان و کودکان نیز لباس طراحی می کرد. کنزو در سال ۱۹۷۰ در پاریس توسط طراح ژاپنی، کنزو تاکادا تأسیس شد.

اولین طراحی موفق این برند لباس زنانه مربوط به کیف های نایلونی در سال ۱۹۸۵ بود. ۴ سال بعد خط تولید لباس های زنانه توسط این برند راه اندازی شد. برند میو میو به دلیل فیلم های هنری صامت کوتاهی که در ارتباط با محصولاتش توسط کارگردان های مشهور سینما تولید کرد، مطرح شد. (Chanel S.A.) شرکت سهامی خاص کالای لوکس و خانه مد فرانسوی، واقع در لندن است. این شرکت که در سال ۱۹۰۹ میلادی توسط دوزنده‌ای به نام گابریل کوکو شنل تأسیس شد. این شرکت امروزه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین موسسه‌های طراحی مد و پوشاک زنانه شناخته می‌شود.

تولید محصولات چرمی دسا Desa

گوچی، در سال ۱۹۲۱ توسط «گوچیو گوچی» پایه‌گذاری شده و یکی از لوکس‌ترین برندهای معروف لباس حال حاضر جهان محسوب می‌شود. البته شما متقاضیان انتخاب اسم خاص برای برند و علامت تجاری می توانید در لغتنامه نیز اسم مورد نظر خود را بر طبق قوانین و مندرجات اداره ثبت انتخاب کنید . اما نمی توان اسامی انتخابی در لغتنامه را جزو موارد خاص به حساب آورد . از موارد و ویژگی هایی که می توان برای انتخاب نام مناسب مدنظر قرار داد می توان به توانایی ها ، ضعف ها و یا برانگیختن احساسات افراد در انتخاب و نام گذاری برند استفاده کرد . یکی دیگر از برند های معروف برند لباس زنانه مارک جاکوبز می باشد. مارک جاکوبز طراح مد آمریکایی متولد سال 1963 ، در سال ۱۹۸۶ موفق به تاسیس برندی با نام خود شد و فعالیت های موفقیت آمیز خود را تحت این نام ادامه داد.

این برند معروف که در زمینه تولید پوشاک و کفش فعال می باشد، دارای محصولات با کیفیت از قبیل؛ ژاکت زنانه، کت زنانه و مردانه، پیراهن، شلوار، تی شرت، سوییشرت و شلوار جین برای آقایان و خانوم ها می باشد. همچنین برند lufian برای خانم ها نیز محصولاتی چون؛ دامن، شلوار، پیراهن و … را نیز به بازار عرضه کرده است. این برند علاوه بر پوشاک در زمینه تولید کفش های ثبت تغییرات شرکت مردانه و زنانه با تنوع و طرح های گوناگون نیز فعال می باشد. این برند با ارائه ی پوشاک کاژول و کفش های مردانه و زنانه به شهرت رسیده است. از مهم ترین ویژگی این برند می توان به تنوع محصولاتی تولیدی و سعی در ارائه بهترین کیفیت به مشتری را ذکر کرد. علاوه بر این موارد برند lufian با پیروی از مد روز، سعی در ارائه و تولید محصولات به روز و شیک را دارد.

اسم برند های خارجی

یکی از مهمترین مواردی که در انتخاب اسم برند باید به آن توجه نمود آن است که نام انتخابی باید انتقال دهنده مفهوم محصول یا خدمات مربوطه باشد . اولین گام در ثبت برند تجاری ، انتخاب طرح مناسب با رعایت قوانین و ضوابط مربوط به ثبت علامت تجاری می باشد . اطلاعات نادرست ، نا آگاهی در انتخاب اسم برند شما می تواند تأثیرات منفی قابل توجهی را در فروش و تبلیغات کالا یا خدمات شما داشته باشد .

علت محبوبیت برندماوی

قابل توجه این است که از میان بین سه غول خودرویی آلمانی، آئودی تنها برندی بود که کاهش آمار خرید و فروش را تجربه کرد. با کاهش یک درصدی خرید شورولت، این برند ناامید نشد چرا که مدل سیلورادو دومین پیکاپ محبوب و نهمین خودروی پرفروش جهان است. بر خلاف دیگر برندها، درصد خرید و فروش مدل‌های هیوندا در بازار 2018، افزایش نامحسوسی داشته است. مدل‌هایی همچون الانترا و توسان مدل‌های پیشتاز هیوندای محسوب می‌شوند.

همچنین در گذشته دنیای لباس فقط ابزاری برای محافظت از خود بود و اکنون به یک تجارت مد تبدیل شده است که هر روز نوآوری های جدیدی در آن وجود دارد. در بین این برند ها برای حفظ جایگاه خود و همچنین فشار برای پیشرفت، رقابت تنگاتنگی وجود دارد. البته شما چون به دنبال یک کسب‌وکار آنلاین هستید اگر به عنوان یک شخصیت حقوقی به دنبال گرفتن نماد الکترونیکی باشید حتما باید یک شرکت ثبت شده باشید. مخصوصا وقتی یک برند موفق می‌شود افراد بسیاری شروع به کلون سازی از اسم و رسم آن می‌کنند پس ریسک این موضوع را هم بهتره درنظر بگیری. چون اگر برندتان را ثبت نکرده باشید از نظر قانونی هیچ حقی نسبت به آن اسم ندارید.

این کشور اروپایی در زمینه‌ی برندسازی، گوی‌ سبقت را از بسیاری کشورهای پیشرفته ربوده و به یکی از غول های تولید و صادرات پوشاک زنانه و مردانه در دنیا تبدیل شده است. شما برای خرید لباس‌هایتان می‌توانید به فروشگاه‌های معتبر این برند مراجعه کنید لازم به ذکر است در حال حاضر این برند 24 فروشگاه مخصوص آقایان و three فروشگاه مختص به خانم ها در سراسر کشور دارد. همچنین می‌توانید با ثبت شرکت مراجعه به سایت این برند، لباس خود را تهیه و خریداری کنید. این برند در حال حاضر به فروش لباس رسمی و غیر رسمی، کت و شلوار، لباس‌های اسپرت، اکسسوری مردانه و شلوارهای جین خاص و شیک مطابق با دنیای مد روز می‌پردازد. از ویژگی‌های این برند می‌توان به استفاده از مواد اولیه مرغوب ایرانی و وارداتی اشاره کرد که در نهایت موجب تولید پوشاکی خاص و شیک و همچنین دوام بالای لباس می‌شوند.

یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین برندهای تولیدکننده پوشاک ایرانی در حوزه تولید و توزیع البسه کشباف با بیش از نیم قرن تجربه برند ایرانی دنیس تریکو است. در سال ۱۳۳۶ مؤسس این برند آقای غیاث وند با صنعتی شدن بازارهای ایرانی و وارد کردن انواع دستگاه‌های نساجی اولین کارگاه‌ خود را راه‌اندازی کرد. با پیشرفت کار در سال ۱۳۴۲ اولین فروشگاه دنیس تریکو افتتاح شد. اصلی‌ترین هدف دنیس تریکو ارائه محصولات ثبت برند تجاری ایرانی با کیفیت عالی و قابل‌رقابت با انواع پوشاک خارجی و درخور شان مشتریان ایرانی است. این شرکت در راستای خودکفایی ملی همواره سعی داشته است محصولات و پوشاک تولیدی خود را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به بازار عرضه نماید تا تمامی اقشار جامعه بتوانند از آن بهره ببرند. شعب فروش حضوری و هم‌چنین وب سایت دنیس تیکو آخرین کالکشن‌های این مجموعه را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

چشم‌ انداز، ماموریت و ارزش‌ شرکت شما همه‌ی اهداف برند شما را مشخص می‌کند. تا اینجای کار دانستیم که اسم مناسب شرکت چه ویژگی‌هایی را باید داشته باشد. در ادامه‌‌ی کار سعی می‌کنیم گام به گام مراحل ساخت یک نام مناسب شرکت را بررسی کنیم.